ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 10 با تغییراتی قابل توجه از راه می رسد

کمتر از یک ماه پیش، سری گلکسی اس 10 عرضه شدند و از آن زمان به بعد نوبت به پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 10 رسیده تا شایعات زیادی درباره آن منتشر شود. بر ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

کمتر از یک ماه پیش، سری گلکسی اس 10 عرضه شدند و از آن زمان به بعد نوبت به پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 10 رسیده تا شایعات زیادی درباره آن منتشر شود. بر اساس گزارش جدید ET News این احتمال وجود دارد که گلکسی نوت 10 مرداد ماه امسال با بزرگترین تغییر ممکن معرفی شود.

گلکسی نوت 10

همانطور که می‌دانید چند سال پیش سامسونگ کلید فیزیکی هوم معروف خود را از روی پرچمدارانش حذف کرد و یک جایگزین دجیتالی برای آن معرفی نمود تا بتواند نسبت نمایشگر به بدنه‌ی گوشی‌هایش را بالا ببرد.

کهکشان دیگر جایی برای کلید‌ها نیست

البته خانواده گلکسی اس 10 هنوز همانند بسیاری از تلفن های هوشمند، کلید‌های فیزیکی تنظیم صدا را در بدنه‌ی کناری خود دارند. با این وجود گزارش شده که این کلید‌ها نیز در بدنه‌ی گلکسی نوت 10 حذف خواهند شد و جای خود را به جایگزین‌های دیجیتالی خواهند داد.

گلکسی نوت 10

هنوز جزئیات کاملی از نحوه‌ی حذف کلید‌های فیزیکی منتشر نشده اما سامسونگ در حال بررسی ماژول‌های مختلف لمسی است تا دیگر حتی یک کلید فیزیکی نیز روی بدنه‌ی کهکشانی‌هایش قرار نگیرد.

هدف غایی کمپانی کره‌ای شاید استفاده از یک طراحی بدون کلید یا حتی بدون حفره باشد چرا که چندی پیش شرکت‌های رقیب نظیر میزو گوشی‌هایی معرفی کرده‌ بودند که به لطف حسگر اثر انگشت و بلندگوی زیر نمایشگر، حتی یک حفره یا کلید هم روی آن به چشم نمی‌خورد.

گلکسی نوت 10

از سوی دیگر گفته شده که این موبایل بسیار به رندر‌هایی که پیشتر منتشر شده‌اند شباهت خواهد داشت و دوربین سلفی آن در یک بریدگی بیضی شکل  قرار خواهد گرفت.

دوربین ۴ گانه و چیپست ۷ نانومتری

همچنین یک آرایه چهار گانه به عنوان دوربین اصلی پرچمدار بعدی سامسونگ در نظر گرفته خواهد شد شامل یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو و یک سنسور ‍۱۶ مگاپیکسلی عریض خواهد شد. یک لنز عریض با سنسور زمان پرواز نیز در کنار تمامی این حسگرها وجود خواهد داشت تا بتواند محتوای واقعیت افزوده و عمق تصاویر را به این دوربین بیاورد.

گلکسی نوت 10

با اینکه گزارشات جدید اشاره‌ای به پردازنده‌ی گلکسی نوت  نمی‌کند اما پیشتر شایعاتی درباره‌ی ارتقای چیپست آن شنیده می‌شود. بنابراین احتمالاً سامسونگ از یک چیپست ۷ نانومتری اگزینوس ۹۸۲۵ برای گلکسی نوت استفاده خواهد کرد.

به احتمال قوی و طبق سنت هرساله این کمپانی کره‌ای، کهکشانی بعدی سامسونگ مرداد ماه امسال معرفی خواهد شد و اواخر شهریور ماه هم به بازار وارد می‌شود اما هنوز قیمت دقیق آن مشخص نشده و برای اطلاعات بیشتر باید منتظر شاید بعدی بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mansour.bz
    mansour.bz | ۸ فروردین ۱۳۹۸

    گل گفتی داداش تو این اوضاع ک .....ی اصلا مگ میش گوشی خرید ب باعثو بانی این اوضاع ل ت

  • GEEEEK
    GEEEEK | ۷ فروردین ۱۳۹۸

    از راه میرسد؟ نوت 9، 12 میلیون تومن. مگه میشه بهش فکر کرد؟ حقوق 8 ماه منه اخوی.اونم کلش. ینی هیچی خرج نکنم. اکانت اون حقوق بگیرای کامنت زن رو ببند که حداقل قیمت بره رو مخمون

مطالب پیشنهادی