ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نبرد با لشکر بی پایان زامبی‌ها در تریلر جدید World War Z [تماشا کنید]

کمتر از دو هفته به عرضه بازی مورد انتظار World War Z باقی مانده و به همین مناسبت سازندگان این عنوان تریلر جدیدی را با محوریت بخش کو-آپ و نحوه پیشرفت بازیکن طی مراحل مختلف ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

کمتر از دو هفته به عرضه بازی مورد انتظار World War Z باقی مانده و به همین مناسبت سازندگان این عنوان تریلر جدیدی را با محوریت بخش کو-آپ و نحوه پیشرفت بازیکن طی مراحل مختلف منتشر کرده‌اند.

اگر تریلرهای قبلی بازی را مشاهده یا فیلم‌سینمایی World War Z را تماشا کرده باشید، قطعا می‌دانید که هدف اصلی شما طی این عنوان مقابله با لشکری بزرگ از زامبی‌ها خواهد بود. این زامبی‌ها به سرعت به سمت شما حمله کرده و می‌توانید به تنهایی یا با همراهی دوستان خود آن‌ها را از بین ببرید.

به طور کلی، این عنوان به ۴ اپیزود تقسیم شده و طی آن‌ شما به نقاط مختلف جهان از نیویورک گرفته تا مسکو سفر خواهید کرد. هر کدام از اپیزودها داستان جداگانه مخصوص به خود را داشته که در انتها به داستان کلی World War Z مرتبط خواهد شد. جدا از بحث داستانی، ساختار مراحل نیز تفاوت‌های اساسی با یکدیگر دارد و در بخش‌های مختلف بازی با چالش‌های گوناگونی طرف خواهید شد.

برای مثال در یکی از مراحل باید از یک قرارگاه زیرزمینی فرار کنید و در مرحله دیگر وظیفه شما جان سالم به در بردن از یک کشتی خواهد بود. در نهایت، تنها نکته مشترک میان تمام مراحل و ۴ اپیزود بازی، سیل عظیمی از زامبی‌ها است که برای مقابله با آن‌ها باید برنامه‌ریزی مشخصی داشته باشید.

سازندگان World War Z وعده داده‌اند که هوش مصنوعی بازی و چگونگی مبارزه زامبی‌ها با کاربر با توجه به نحوه بازی او تغییر خواهد کرد. برای مثال اگر دوست دارید دل را به دریا بزنید و همراه دوستانتان به صورت مستقیم با زامبی‌ها روبرو شوید، بازی تعداد بیشتری از آن‌ها را در مقابل شما قرار خواهد داد.

World War Z در تاریخ ۲۷ فروردین برای پلتفرم‌های پی سی (انحصاری فروشگاه اپیک گیمز)، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohamad.sh۹۶
    mohamad.sh۹۶ | ۱۷ فروردین ۱۳۹۸

    این که همون لفت فور دد عه تنها فرقش اینه که اول شخص ها عوض شدن و زامبیا مثه فیلمش رو هم دیوار میسازن :/
    اسم بازی عوض شده فقط تکنیکا زامبیا همشون همونان

مطالب پیشنهادی