ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپرا
تکنولوژی

اپرا Reborn 3 را منتشر کرد؛ مرورگری مجهز به کیف پول برای رمزارزها

مرورگر Reborn 3، یکی از مورد انتظارترین محصولات اپرا ساعاتی پیش برای کاربران دسکتاپ منتشر شد. ریبورن 3 به یک کیف پول رمز ارز داخلی مجهز شده و برای دسترسی به اپلیکیشن‌های بلاکچین، از استاندارد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

مرورگر Reborn 3، یکی از مورد انتظارترین محصولات اپرا ساعاتی پیش برای کاربران دسکتاپ منتشر شد. ریبورن 3 به یک کیف پول رمز ارز داخلی مجهز شده و برای دسترسی به اپلیکیشن‌های بلاکچین، از استاندارد Web 3 پشتیبانی به عمل می‌آورد.

Web 3 استاندارد جدیدی است که بر گروهی از تکنولوژی‌ها همچون بلاکچین و رمزارزها تکیه دارد. به اعتقاد حامیان Web 3، این استاندارد در صورت فراگیری می‌تواند در آینده به شکل‌گیری یک اینترنت کاملا غیرمتمرکز کمک شایانی کند.

به گفته اپرا، مرورگر ریبورن (که با اپرای 60 هم شناخته می‌شود) می‌تواند کیف پول رمزارز شما را با مرورگر اپرا برای اندروید همگام‌سازی کند. در این صورت همیشه و همه‌جا می‌توانید به رمزارزهایتان دسترسی داشته باشید و از آن‌ها در محیطی امن محافظت کنید.

اپرا

نحوه کار و دسترسی به این کیف پول، تقریبا به فرآیند احراز هویت دو فاکتوره شباهت دارد. وقتی که کاربر نیاز به شناساندن خود داشته یا بخواهد تراکنشی بر بستر بلاکچین انجام دهد، نوتیفیکیشنی در گوشی هوشمند خود دریافت می‌کند. در این صورت بازگشایی گوشی با اثر انگشت می‌تواند تراکنش بر بستر بلاکچین را تأیید و نهایی سازد. حالا همین کار از طریق مرورگرهای دسکتاپ اپرا هم قابل انجام است.

اپرا برای نخستین بار این قابلیت را در ژوئن سال گذشته به نسخه اندروید مرورگر خود اضافه کرد. اما با ارائه این ویژگی به صورت تستی برای مرورگر دسکتاپ در سپتامبر سال گذشته، حالا تصمیم گرفته که کیف پول رمزارزها را در اختیار کلیه کاربران اپرای دسکتاپ قرار بدهد.

به گفته اپرا، در مرورگر ریبورن 3 کاربران می‌توانند با تایپ آدرس اپلیکیشن‌های بلاکچین مستقیما به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. همچنین ریبورن 3 دارای یک وی پی ان اختصاصی هم هست که به گفته اپرا برای محافظت از اطلاعات کاربران در برابر هکرها و افراد سودجو کاربرد خواهد داشت. برای دانلود نسخه‌های مک، ویندوز و لینوکس ریبورن 3 می‌توانید همین حالا به وبسایت اپرا مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی