ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ سلطان جاده‌ها

دوران بد بتسدا (Bethesda) تمامی ندارد. بعد از بازخوردهای ضعیف فال‌اوت ۷۶ حالا نوبت به نسخه موبایل The Elder Scrolls رسیده تا بازیکن‌ها حسابی از خجالتش در بیایند. البته از آن هیاهویی که برای فال‌اوت ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

دوران بد بتسدا (Bethesda) تمامی ندارد. بعد از بازخوردهای ضعیف فال‌اوت ۷۶ حالا نوبت به نسخه موبایل The Elder Scrolls رسیده تا بازیکن‌ها حسابی از خجالتش در بیایند. البته از آن هیاهویی که برای فال‌اوت ۷۶ به راه افتاد خبری نیست ولی آن‌قدر حساسیت‌ها نسبت به بتسدا زیاد شده که همین هیاهوی کمتر نیز باز به چشم می‌آید.

جدا از بحث گیم‌پلی و تغییراتی که منتقدین و طرفداران خودش را داشته، بیشترین انتقاد بازیکن‌ها از The Elder Scrolls: Blades به پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای برمی‌گردد. بازی از سیستم صندوقچه استفاده کرده و بعد از انجام هر ماموریت، صندوقچه‌ای به بازیکن تعلق می‌گیرد. ظاهرا زمان طولانی باز شدن این صندوقچه‌ها، محور اصلی نظرات منفی مخاطبین است.

کار تا جایی پیش رفته که بتسدا در جدیدترین بروزرسانی مجبور شد تا زمان باز شدن صندوقچه‌ها را کمتر کند. The Elder Scrolls: Blades هم اکنون در دسترس تمام دارندگان اندرویدی و آی‌دیوایس‌ها قرار گرفته و بازی فعلا در فروشگاه اپ استور توانسته میانگین امتیازی ۳.۱ را به دست بیاورد.

OCO

  • بازی آفلاین است

هفت سنگ این هفته را با دو بازی خلاقانه شروع می‌کنم. اول OCO که به‌خاطر نوع طراحی مراحلش توانسته یک تجربه آرکید متفاوت را به وجود بیاورد. در OCO کنترل توپی به بازیکن داده می‌شود که دور یک محیط دایره‌ای شکل می‌چرخد و باید مربع‌های زرد رنگ را بگیرد. بنابراین هر وقت که به یک مربع زرد رنگ رسید، کافیست روی صفحه لمسی کلیک کنید تا توپ بپرد. اما نکته اینجاست هنگام برخورد به دیوارها، دایره‌ مسیرش را برعکس کرده و سازنده با استفاده از این ویژگی و طراحی مارپیچ‌گونه مراحل موفق شده اثری جذاب بسازد.

OCO

OCO

سازنده: SPECTRUM48 قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 95.2 / 50.6 مگابایت زبان:

Paintshot

  • بازی آفلاین است

اما دومین اثر خلاق هفته را باید به نام Paintshot بزنیم. عنوانی ترکیبی از بیلیارد و نقاشی که در هر مرحله از آن، توپ‌هایی رنگی در محیط رها شده‌اند و باید با توپ بیلیارد به آن‌ها ضربه بزنید. Paintshot با دو ویژگی خودش را از بقیه بیلیاردهای گوشی جدا کرده است؛ محیط‌ها شبیه به نقاشی هستند و اگر در مرحله‌ای خطوط روی کاغذ مانع این شدند تا توپ‌های رنگی را بزنید، می‌توانید با استفاده از پاک‌کن بخشی از نقاشی را پاک کرده و راحت‌تر به کارتان ادامه بدهید.

Paintshot

Paintshot

سازنده: Christian Schnellmann قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 82.6 / 32.89 مگابایت زبان:

Construction Simulator 3

سلطان جاده ها

  • بازی آفلاین است

اگر از آن دسته بازیکن‌هایی هستید که حوصله دارید کنترل یک کامیون را به‌عهده بگیرید، به دل جاده بزنید، وسیله‌های مورد نیاز را بار بزنید و در نهایت سر ساختمان بروید Construction Simulator 3 را دانلود کنید. بازی همانگونه که اسمش نشان می‌دهد، سعی دارد شبیه‌سازی از ساخت‌وساز باشد. در بازی می‌توانید در دنیای ده کیلیومتری بازی به گشت‌وگذار بپردازید، ماموریت‌های مختلفی بگیرید و بسته به ماشین‌هایی که دارید، آن‌ها را انجام دهید.

Construction Simulator 3

Construction Simulator 3

سازنده: astragon Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1700 / 637.96 مگابایت زبان:

Clean Road

  • بازی آفلاین است

در هفت سنگ هفته پیش Snow Drift را معرفی کردیم که در آن باید با دریفت، برف‌ها را پاک می‌کردید. Clean Road تغییر یافته همان فرمول Snow Drift است. در هر مرحله از این بازی، ماشینی به بازیکن داده می‌شود و باید با کنار زدن برف‌ها راه را برای بقیه اتومبیل‌ها باز کند. در این میان اگر به موانع برخورد کنید و سرعت کم شود، بقیه ماشین‌ها تصادف می‌کنند و مجبورید از ابتدا بازی را شروع کنید. برای طرفداران آرکیدهایی در سبک عناوین کچ‌اپ، بازی می‌تواند سرگرم‌کننده باشد.

Clean Road

Clean Road

سازنده: SayGames قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 170 / 38.6 مگابایت زبان:

Marginalia Hero

  • بازی آفلاین است

Marginalia Hero در ظاهر یکی از عجیب‌ترین بازی‌های موبایل است، عنوانی که برای گرافیکش از نقاشی‌های قرن‌ها پیش الهام گرفته و مخاطب را به جنگ با حیوانات و هیولاهای مختلف می‌فرستد. اما در بخش گیم‌پلی بازی تا حدی به aa شباهت دارد. هر مرحله دشمنی روبه‌روی بازیکن قرار می‌گیرد و برای ضربه به او، بازی از یک سیستم مبارزه متفاوت استفاده کرده است؛ چاقویی در محیط دایره‌ای شکل بالای صفحه حرکت می‌کند و هر وقت روی نشان نارنجی رنگ رفت، کافیست صفحه را لمس کنید تا شخصیت اصلی ضربه بزند.

Marginalia Hero

Marginalia Hero

سازنده: Crescent Moon قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 65.9 / 54.53 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۳ فروردین ۱۳۹۸

    عالی بود خسته نباشی

  • Mojtaba.fb
    Mojtaba.fb | ۲۳ فروردین ۱۳۹۸

    بازی call of duty:legends چه زمانی منتشر میشه؟
    قرار بود اواسط فروردین بیاد ولی خبری نیست.

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۲۳ فروردین ۱۳۹۸

    یه بازی ماشینی جدید هم اومده که البته در نسخه ی بتا هست و من تستش کردم ..نوید یه بازی فوق العاده رو می ده ..ترکیبی از مسابقه و دریفت و درگ ..
    grand street racing tour

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۲۳ فروردین ۱۳۹۸

    بازی wire up ارزش دانلودش از همه ی اینا بیشتر بود

مطالب پیشنهادی