ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لینکدین
تکنولوژی

لینکدین به تقلید از فیسبوک ری‌اکشن‌ها را به شبکه اجتماعی خود آورد

لینکدین شاید به اندازه شبکه‌های اجتماعی دیگر جذاب نباشد، اما برای بهبود تجربه کاربری کاربرانش هرگز دست از تلاش نمی‌کشد. در همین راستا لینکدین به تازگی و به تقلید از فیسبوک، قابلیت ری‌اکشن را به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

لینکدین شاید به اندازه شبکه‌های اجتماعی دیگر جذاب نباشد، اما برای بهبود تجربه کاربری کاربرانش هرگز دست از تلاش نمی‌کشد. در همین راستا لینکدین به تازگی و به تقلید از فیسبوک، قابلیت ری‌اکشن را به شبکه اجتماعی خود اضافه کرده تا برای واکنش نشان دادن نسبت به یک پست صرفا محدود به «لایک» نباشید.

به لطف گزینه‌های جدید لینکدین از این پس می‌توانید علاوه بر لایک کردن یا دوست داشتن یک پست، با ری‌اکشن Celebrate به اعضای این شبکه اجتماعی در صورت تصاحب یک شغل جدید تبریک و شادباش بگویید. همچنین ری‌اکشن Insightful هم برای تقدیر از پست‌های متفکرانه و روشنگر کاربرد دارد و ری‌اکشن دیگری به نام Curious برای وقتی است که بخواهید خودتان را در مورد یک پست کنجکاو نشان دهید.

همانطور که انتظار می‌رفت، هیچ کدام از این ری‌اکشن‌ها بار منفی ندارند تا استفاده از آن‌ها در محیط کاری لینکدین منجر به کدورت و جنجال نشود. مثلا در میان ری‌اکشن‌ها گزینه‌ای برای خنده مشاهده نخواهید کرد.

لینکدین

البته اگر می‌خواهید احساسات خود در مورد توفیقات کاری دوستان‌تان را با ری‌اکشن ابراز کنید، باید کمی منتظر بمانید. انتشار ری‌اکشن‌های لینکدین از امروز آغاز شده ولی همگان به آن‌ها دسترسی ندارند و این اتفاق طی «ماه‌های آینده» خواهد افتاد؛ هم برای اپلیکیشن موبایل و هم نسخه تحت وب.

شکی نیست که ری‌اکشن‌های لینکدین راه بسیار آسان و حتی خوشایندتری برای واکنش‌ نشان دادن نسبت به پست‌های افراد در این شبکه اجتماعی هستند. مطابق آخرین آمار منتشر شده، لینکدین در حال حاضر قریب به ۶۰۰ میلیون کاربر دارد که از آن برای اطلاع‌رسانی اهداف کاری، پیدا کردن شغل جدید، گسترش ارتباط با همکاران و مقاصد دیگر استفاده می‌کنند.

برای استفاده حداکثری از فضای لینکدین، ترفندها و روش‌هایی هستند که می‌توانند به کمکتان بیایند. تعدادی از این ترفندها را در این مقاله دیجیاتو به شما معرفی شده که توصیه می‌کنیم مطالعه آن را به هیچ وجه از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی