ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرفیس باد مایکروسافت رقیبی برای ایرپاد اپل خواهد بود

اوایل فروردین ماه، اپل نسل دوم ایرپاد را با جعبه شارژر بی سیم و چیپ H1 معرفی کرد. حال به گزارش وبسایت Thurrott، مایکروسافت نیز در حال توسعه ایرباد‌های بیسیم جدید و ارزانی به نام سرفیس ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

اوایل فروردین ماه، اپل نسل دوم ایرپاد را با جعبه شارژر بی سیم و چیپ H1 معرفی کرد. حال به گزارش وبسایت Thurrott، مایکروسافت نیز در حال توسعه ایرباد‌های بیسیم جدید و ارزانی به نام سرفیس باد است که می‌تواند با محصول اپل رقابت کند و ویژگی‌های مفیدتری را در اختیار کاربر قرار دهد.

به نظر می رسد ایرباد‌های مایکروسافت سرفیس باد لقب بگیرند و منابع آگاه از برنامه‌های شرکت ردموندی، وجود چنین گجتی را میان محصولات مایکروسافت تایید کرده‌‌اند و انتظار می‌رود این ایرباد قابلیت سازگاری با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS را داشته باشد.

علاوه بر این گزارش شده همانطوری که کاربر با استفاده از ایرپاد‌های اپل به دستیار هوشمند سیری دسترسی خواهد داشت، مایکروسافت نیز برای سرفیس باد‌ ، از دستیار مخصوص خود یعنی کورتانا استفاده خواهد کرد.

سرفیس باد
مایکروسافت با ایرباد‌های جدیدش می‌خواهد سری سرفیس را کامل کند

این پروژه که پیشتر با اسم رمز موریسون شناخته می‌شد، چند وقتی است در حال توسعه بوده اما با این وجود، سرفیس باد اولین تلاش مایکروسافت برای عرضه ایرباد نخواهد بود.

زمانی که مایکروسافت قصد داشت اولین پخش کننده‌ی موسیقی Zune خود را عرضه کند تا رقیبی برای آیپد اپل باشد، به همراه این پخش کننده، ایردبادهای سیمی مخصوصی با نام زون باد عرضه شده بود.

سرفیس باد

گفتنی است سرفیس باد علاوه بر دسترسی به کورتانا، از قابلیت حذف صدای محیطی بهره خواهد برد. ضمن اینکه ایرباد مایکروسافت به تکنولوژی جدیدی مجهز خواهد شد که به کاربر اجازه می‌دهد آسانتر از قبل، محتوای متنی روی گوشی خود را بخواند.

به نظر می‌رسد شرکت ردموندی قصد داشته باشد، سرفیس باد های خود را تا پایان سال آماده کند تا پیش از تعطیلات کریسمس آنها را عرضه نماید. بدین ترتیب ایرباد بیسیم مایکروسافت می‌تواند به هدیه‌ای ایده‌آل برای کاربران بدل گردد. البته نباید فراموش کرد این محصول غیر از ایرپاد اپل، رقبایی همچون ایرباد آمازون، گلکسی باد سامسونگ و گجت‌های این چنینی دیگر برند‌ها نظیر شیائومی و هواوی را در این بازار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • AZjaguar
    AZjaguar | ۲۷ فروردین ۱۳۹۸

    دیجیاتو لطفا بخش نظرات رو درست کن من با کروم آخرین ورژن و ویندوز تن دارم نظر مینویسم ولی وقتی تایپ میکنم فونت سفیده و چیزی معلوم نیس مگه اینکه سلکت آل کنم

  • Ali Rahimi
    Ali Rahimi | ۲۷ فروردین ۱۳۹۸

    یکی به من بگه چرا airpod رو می‌نویسن ایرباد؟

    • AZjaguar
      AZjaguar | ۲۷ فروردین ۱۳۹۸

      سلام

      • Ali Rahimi
        Ali Rahimi | ۲۷ فروردین ۱۳۹۸

        سلام

    • امین قیاسی
      امین قیاسی | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸

      ایرپاد محسول اپل محسوب میشه اما ایرباد به تمامی هدفون‌های این چنینی شرکت‌ها مختلف گفته میشه! من بهتون گفتم :))

مطالب پیشنهادی