ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تصویر احتمالی از قالب‌های آیفون 11 منتشر شد

پست جدیدی در شبکه اجتماعی Webio منتشر شده که احتمالا قالب‌های مورد استفاده برای ساخت کیس محافظ آیفون 11 و آیفون 11 مکس را نشان می‌دهد. همان‌طور که از تصویر زیر مشخص است، آیفون‌های بعدی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۹

پست جدیدی در شبکه اجتماعی Webio منتشر شده که احتمالا قالب‌های مورد استفاده برای ساخت کیس محافظ آیفون 11 و آیفون 11 مکس را نشان می‌دهد.

همان‌طور که از تصویر زیر مشخص است، آیفون‌های بعدی احتمالا به دوربینی سه گانه مجهز خواهند شد. بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، این دوربین سه گانه شامل یک لنز اصلی ۱۴ مگاپیکسلی، ۱۰ مگاپیکسل برای لنز تله‌فوتو و یک سنسور زمان پرواز می شود؛ این سنسور مدت زمانی که نور مادون قرمز به جسم خورده و به گوشی برمی‌گردد را اندازه گیری می‌کند.

پیش از این هم گزارش دیگری منتشر شده بود که خبر از استفاده آیفون 11 مکس و آیفون 11 از پنل‌های اولد ۶.۵ و ۶.۱ اینچی می‌داد. البته پیش از این مینگ چی کو اعلام کرده بود که آیفون‌های 2019 هم اندازه مدل‌های فعلی باقی خواهند ماند.

جدا از این موارد، ظاهرا باید منتظر یک «حالت زیر آب» برای آیفون‌های جدید باشیم. این قابلیت که پیش از این هم توسط اپل به ثبت رسیده بود، به کاربر اجازه می‌دهد تا حتی زیر آب هم از آیفون خود به راحتی استفاده کند. در همین راستا، دستگاه احتمالا به سنسور سنجش نور مجهز می‌شود که می‌تواند میزان نور زیر آب را اندازه گیری کند. در نتیجه، احتمالا آیفون‌های بعدی در حالت زیرآب می‌توانند تعادل رنگ تصاویر گرفته شده در این حالت را به صورت خودکار تنظیم کنند.

آیفون 11

آیفون 11 و آیفون 11 مکس به احتمال قوی دارای گواهی IP68 خواهند بود. به این معنا که گوشی‌های ذکر شده در مقابل گرد و غبار و آبی با عمق ۱.۵ متر به مدت ۳۰ دقیقه، به مشکل نخواهند خورد. در انتها، مانند گذشته طی ماه سپتامبر (شهریور - مهر ۹۸) باید منتظر رونمایی از سه مدل جدید آیفون باشیم. پیش از این هم اطلاعات جدیدی در مورد استفاده آیفون‌های بعدی از لنز فوق عریض مخفی و دوربین سلفی جدید در سطح اینترنت منتشر شده بود.

منتظر حضور چه ویژگی‌هایی در آیفون 11 هستید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • min
    min | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

    عجب معلوم هست چتون شده!
    حق دارین بهم بریزین چون *آیفونه* جدید توی راهه اما عزیزان من خیالتون راحت باشه هیچکس نمیدونه چه شکلیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی