ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پلی استیشن 4
ویجیاتو - بازی

فروش پلی استیشن 4 به مرز ۹۷ میلیون واحد رسید

گزارش مالی جدید سونی فروش ۹۶.۸ میلیون واحدی پلی استیشن 4 را نشان می‌دهد. کنسول نسل هشتمی سونی همچنان به عملکرد خوب خود در بازارهای جهانی ادامه می‌دهد و حال با نزدیک شدن به ۹۷ ...

Ojan Salemi
نوشته شده توسط Ojan Salemi | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

گزارش مالی جدید سونی فروش ۹۶.۸ میلیون واحدی پلی استیشن 4 را نشان می‌دهد.

کنسول نسل هشتمی سونی همچنان به عملکرد خوب خود در بازارهای جهانی ادامه می‌دهد و حال با نزدیک شدن به ۹۷ میلیون دستگاه، فاصله چندانی با ۱۰۰ میلیونی شدن ندارد. بر اساس این گزارش مالی، فروش پلی استیشن 4 طی سال مالی ۲۰۱۸-۲۰۱۹ سونی که در انتهای ماه مارس پایان یافت، به ۱۷.۴ میلیون واحد رسید. جالب است بدانید که ۲.۶ میلیون کنسول تنها در باره زمانی ژانویه تا مارس یا همان سه ماهه چهارم سال مالی سونی فروخته شده‌اند.

لازم به ذکر است که میزان فروش پلی استیشن 4 در این بازه زمانی نسبت به زمان مشابه در سال گذشته کاهش یافته اما این موضوع از آنجایی که فاصله چندانی با معرفی و عرضه پلی استیشن بعدی نداریم، کاملا قابل پیش‌بینی است. جدا از این موارد، این کمپانی فروش ۱۶ میلیون دستگاهی را برای سال مالی آتی پیش‌بینی کرده است.

پلی استیشن 4

در بخش نرم افزار نیز با فروش ۲۵۷.۶ میلیون نسخه ای طرف هستیم که ۳۷ درصد آن به صورت دیجیتال بوده است. در ضمن، ۵۴.۷ میلیون نسخه از این بازی‌ها در سه ماهه چهارم به فروش رسیده‌اند. علاوه بر این موضوع، سرویس پلی استیشن پلاس حالا ۳۶.۴ میلیون مشترک دارد که پیشرفت کوچکی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

به طور کلی سال مالی ۲۰۱۸-۲۰۱۹ بهترین عملکرد سونی در زمینه سودآوری بخش گیمینگ محسوب می‌شود. همچنین سه ماهه آخر سال جاری بهترین دوره سه ماهه برند پلی استیشن از نظر درآمد کلی و سود خالص است.

جدا از این موارد، سونی رسماً اعلام کرده که پلی استیشن 5 طی ۱۲ ماه آینده عرضه نخواهد شد اما از آنجایی که فاصله چندانی با پایان چرخه عمر کنسول های فعلی نداریم، عرضه پلی استیشن بعدی در آینده‌ای نزدیک چندان دور از انتظار نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Abolfazl Mandi
    Abolfazl Mandi | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

    نوش جونش
    سونی حقشه باید بیشتر از اینا بفروشه

  • Thirteen
    Thirteen | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

    1تومن بود نخریدیم الان بخریم ?‍♂️
    ما که نداریم بخریم استفاده کنیم مزشو بچشیم ?☹️

مطالب پیشنهادی