ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی شاتل موبایل از بسته‌های جدید ترکیبی و مقرون به صرفه

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری 3G و 4G، از عرضه‌ی بسته‌های افزایشی جدید و مقرون به صرفه خود با افزودن دقایق مکالمه و پیامک خارج شبکه در کنار حجم ترافیک ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۷

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری 3G و 4G، از عرضه‌ی بسته‌های افزایشی جدید و مقرون به صرفه خود با افزودن دقایق مکالمه و پیامک خارج شبکه در کنار حجم ترافیک اینترنت همراه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، پیش از این، بسته‌های افزایشی ارائه شده به مشترکین توسط این اپراتور تنها شامل اینترنت همراه، پیامک و مکالمه درون‌شبکه بوده است و حالا این اپراتور تلفن همراه، با هدف پاسخ به نیاز ارتباطی مشترکین و عرضه‌ی مقرون به صرفه‌ترین بسته‌های موبایل کشور، اقدام به عرضه‌ی این بسته‌های افزایشی جدید نموده‌ و تلاش کرده امکانات ارتباطی با کیفیت‌تر و مناسب‌تری را در اختیار مشترکین خود قرار دهد.

با عرضه‌ی این بسته‌های ترکیبی جدید و مقرون به صرفه، تمامی مشترکین قدیمی و جدید سیم ‌کارت ‌های شاتل موبایل می‌توانند با پرداخت 10 هزار و 500 تومان از «بسته یک ماهه شامل 1 گیگابایت اینترنت همراه، 1000 دقیقه مکالمه درون شبکه و 100 دقیقه مکالمه برون شبکه به همراه 1000 پیامک درون شبکه و 100 پیامک برون شبکه»، با پرداخت 14 هزار تومان از «بسته یک ماهه شامل 2 گیگابایت اینترنت 3G و 4G به همراه 1000 دقیقه مکالمه و پیامک درون شبکه و 100 دقیقه مکالمه و 100 پیامک برون شبکه» و با پرداخت 21 هزار و 500 تومان از «4 گیگابایت اینترنت همراه با 1000 دقیقه مکالمه و پیامک درون شبکه و 200 دقیقه مکالمه و 200 پیامک خارج شبکه» برخوردار شوند.

بسته‌های جدید ترکیبی شاتل موبایل

از طرف دیگر تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل می‌توانند با پرداخت 25 هزار تومان از یک «بسته سه ماهه با تخصیص ماهیانه شامل 3000 دقیقه مکالمه و پیامک داخل شبکه و 300 دقیقه مکالمه و پیامک خارج شبکه و 3 گیگابایت اینترنت همراه»، با پرداخت 35 هزار تومان از «بسته سه ماهه با تخصیص ماهیانه 3000 دقیقه مکالمه و پیامک داخل شبکه، 300 دقیقه مکالمه و پیامک خارج شبکه و 6 گیگابایت اینترنت همراه سه ماهه» و با پرداخت 54 هزار تومان از «بسته‌ای سه ماهه با تخصیص ماهیانه شامل 3000 دقیقه مکالمه و پیامک داخل شبکه، 300 دقیقه مکالمه و پیامک خارج شبکه و 12 گیگ اینترنت همراه» برخوردار شوند.

همچنین تعرفه پایه هر دقیقه مکالمه سیم‌ کارت های شاتل موبایل برای تماس‌های داخل شبکه در حال حاضر 555 ریال و برای تماس های خارج شبکه 888 ریال می‌باشد. تعرفه پایه ارسال هر پیامک از سیم کارت های شاتل موبایل برای هر پیامک با نوشتار فارسی 100 و برای پیامک با نوشتار لاتین 212 ریال می‌باشد.

گفتنی است این بسته‌های افزایشی از کلیه کانال‌های فروش شاتل موبایل نظیر وب سایت، سیستم کنترل حساب اینترنتی، اپلیکیشن شاتل موبایل من، کدهای دستوری #7* و #789* و نمایندگی‌های شاتل موبایل، قابل مشاهده و خریداری هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح‌ها و بسته‌های جدید شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش‌شماره 0998 و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت این اپراتور به نشانی اینترنتی شاتل موبایل مراجعه یا با مرکز تماس شبانه‌روزی شاتل موبایل به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • yaka
    yaka | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

    به پشتیبانیشون یبار این حرف زدم
    با زبون بی زبونیم بهم فهموند که منظورشون از مقرون به صرفه با معنی کلمه مقرون به صرفه فرق داره

    بسته های ایرانسل ورایتل خیلی بهتر از بسته های شاتل موبایلن با 1000 دققه مکالمه شاتل موبایلی!!
    یه بسته درستو حسابی معرفی کن که ارزش خرید سیم کارت یا ترابرد داشته باشه
    ( مثل بسته های نامحدود همراه اول یا بسته های نامحدود ایرانسل که یه زمانی ارایه می داد)

  • moslemzare
    moslemzare | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

    اینا مقرون به صرفه بودن؟؟؟ شما رو معنی کلمه ها بیشتر کار کن

مطالب پیشنهادی