ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استیکرهای نمایش متن موزیک
نرم افزار و اپلیکیشن

استیکرهای نمایش متن موزیک به استوری اینستاگرام می‌آیند

اینستاگرام به لطف قابلیت های متنوع میلیون ها کاربر را مجذوب خود کرده و حالا از ویژگی جدیدی برای نمایش متن در کنار ویدیو کلیپ ها از طریق استوری خبر می رسد. استوری یکی از ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

اینستاگرام به لطف قابلیت های متنوع میلیون ها کاربر را مجذوب خود کرده و حالا از ویژگی جدیدی برای نمایش متن در کنار ویدیو کلیپ ها از طریق استوری خبر می رسد.

استوری یکی از مهمترین ویژگی اینستاگرام است که روزانه میلیون ها کاربر با استفاده از آن علایق، نظریات و تصاویر روزمره خود را با دیگران به اشتراک می گذارند. استوری ها آنقدر محبوبند که بسیاری از کاربران آنها را به پست های ثابت ترجیح می دهند و اینستاگرام هم با علم به این مساله مرتبا قابلیت های جدیدی را به آنها اضافه می کند.

دقیقا یک سال قبل بود که کاربران با کنکاش کدهای اپلیکیشن اندروید اینستاگرام به قابلیت اضافه کردن استیکرهای موزیک به استوری برخوردند و حدود سه ماه بعد امکان جستجو و گذاشتن موسیقی تحت عنوان استیکر موسیقی رسما به این اپ آمد. تنها چند ماه بعد کاربران می توانستند از استیکرهای پرسش سؤال برای پیشنهاد موسیقی در استوری‌ یا تعامل با کسانی که مشغول لایو استریم هستند، استفاده کنند.

حالا از تست یک ابزار جدید در قالب استیکرهای استوری خبر می رسد که از طریق آن می توان متن موزیک را در کنار ویدیو کلیپ به نمایش درآورد. «جین منچون»، با انتشار پستی در توییتر یک استوری را به نمایش گذاشته که در آن کلیپ «Never Gonna Give You Up» از «ریک استلی» همراه با متن ترانه به نمایش در می آید. هرچند اینستاگرام هنوز این ویژگی را به صورت رسمی تایید نکرده اما با توجه به روال قبلی می توان انتظار معرفی آنرا در آینده نزدیک داشت.

با این حال حتی در صورت معرفی رسمی استیکر متن ترانه بعید است شاهد اضافه شدن ترانه های ایرانی به آن باشیم، بنابرین این قابلیت بیشتر نظر علاقمندان به موزیک های خارجی را به خود جلب خواهد کرد.

یکی از مهمترین خبرهای پیرامون اینستاگرام حذف آزمایشی لایک در کانادا است که در صورت فراگیر شدن می تواند نحوه تعامل کاربران با هم را از اساس دگرگون سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی