ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جابجایی چهره
نرم افزار و اپلیکیشن

بازی چهره‌ها؛ شش اپلیکیشن که چهره افراد را جابجا می‌کنند

گوشی‌های هوشمند امروزی در نرم‌افزارهای ویرایش تصویر تقریبا از پس هر کاری برمی‌آیند، و دیگر نیاز نیست که برای هر کاری به فتوشاپ مراجعه کنید. یکی از کارهای جالبی که می‌توان با نرم‌افزارهای گوشی انجام ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

گوشی‌های هوشمند امروزی در نرم‌افزارهای ویرایش تصویر تقریبا از پس هر کاری برمی‌آیند، و دیگر نیاز نیست که برای هر کاری به فتوشاپ مراجعه کنید. یکی از کارهای جالبی که می‌توان با نرم‌افزارهای گوشی انجام داد، جابجایی چهره‌ است؛ موضوعی که حالا به سادگی یک اشاره انجام می‌شود.

اپلیکیشن‌های زیادی هستند که از پس انجام این کار بر می‌آیند. اما ما در این مقاله بهترین‌ها را برایتان جدا کرده‌ایم. از شما دعوت می‌کنیم که برای آشنایی با این اپلیکیشن‌ها تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

1. Microsoft Face Swap

جابجایی چهره

اولین اپلیکیشن ما یکی از محصولات مایکروسافت گاراژ و جزو پروژه‌های آزمایشی مایکروسافت به شمار می‌آید. فیس سواپ به شما اجازه می‌دهد که چهره افراد را از عکس جدا کرده و روی عکس دیگر بچسبانید. شاید کار پیچیده‌ای به نظر برسد، اما نتیجه بسیار دقیق و دیدنی است.

تنها کاری که لازم است انجام بدهید بارگذاری عکس دو چهره‌ای است که قرار است جابجا شوند. از این جای کار به بعد را خود فیس سواپ انجام می‌دهد. فیس سواپ مایکروسافت به غیر از این کار ابزار کاربردی دیگری هم دارد.

به عنوان مثال، به جای گرفتن عکس از چهره خودتان می‌توانید از تصاویر آماده خود اپلیکیشن استفاده کنید ضمن اینکه ابزاری برای زیرنویس کردن تصاویر هم دارید. اپلیکیشن فیس سواپ کاملا رایگان است و خوشبختانه در آن اثری از تبلیغات هم نخواهید دید.

Microsoft Face Swap

Microsoft Face Swap

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 26.7 / 21 مگابایت زبان:

2. MSQRD

جابجایی چهره

شاید به یاد داشته باشید که MSQRD چند سال پیش توسط فیسبوک خریداری و قابلیت‌های واقعیت افزوده به آن اضافه شد. این اپلیکیشن جذاب در اصل با ماسک‌های عجیب و غریب چهره افراد را می‌پوشاند، اما جابجایی چهره افراد هم جزو دیگر وظایفش هست.

این اپ از هر دو دوربین سلفی و عقب پشتیبانی می‌کند، و جابجایی چهره‌ها را به صورت لایو و در لحظه انجام می‌دهد. اگرچه این کار جذابیت‌های خاص خودش را دارد اما محدودیت عدم استفاده از تصاویر و ویدیوهای گالری هم بر سر راهتان هست.

البته MSQRD فیلترهای لایو دیگری هم دارد که به خوبی سرگرم‌تان می‌کنند و استفاده از آن‌ها برایتان خالی از لطف نخواهد بود.

MSQRD

MSQRD

سازنده: Masquerade Technologies, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 198 / 34 مگابایت زبان:

3. Face Swap Live

جابجایی چهره

در میان اپلیکیشن‌های تعویض چهره، Face Swap Live یکی از پیش‌کسوت‌ها به شمار می‌آید. درست مثل MSQRD با این اپ هم می‌توانید به طور زنده چهره افراد را با هم جابجا کنید، البته با یک سری تفاوت‌ها.

اول از همه این که Face Swap Live بر خلاف MSQRD می‌تواند از تصاویر موجود در گالری هم استفاده کند. این یعنی لازم نیست حتما پیش از شروع کار سلفی بگیرید. نکته بعد این که تعداد افکت‌های در دسترس شما بسیار زیادند و همگی جذاب و متنوع.

می‌توانید از میان افکت‌های آماده اپلیکیشن یکی را انتخاب کنید، یا اینکه چهره‌ای که می‌خواهید به آن تبدیل شوید را جستجو کنید. نکته خوب دیگر این که Face Swap Live هم از ویدیو و هم از تصاویر ثابت پشتیبانی به عمل می‌آورد.

Face Swap Live

Face Swap Live

سازنده: Laan Labs قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 99 / 50 مگابایت زبان:

4. Face Swap Booth

جابجایی چهره

اگر خواستار یک اپلیکیشن جامع هستید، شک نکنید که باید به سراغ Face Swap Booth بروید. گزینه‌های متنوع و پرتعدادی که در این اپلیکیشن بدست می‌آورید، دقیقا همان خروجی که می‌خواهید را به شما ارائه می‌کنند.

شاید در ابتدا استفاده از اپلیکیشن کمی سخت به نظر برسد ولی کمی که با آن کار کنید به خوبی قادر خواهید بود که از آن حداکثر بهره را ببرید. Face Swap Booth برای جابجایی چهره‌ها در عوض انتخاب کل صورت، فقط بعضی اعضا را در نظر می‌گیرد. نکته خوب اینکه نیاز نیست تصویری دومی را برای جابجایی انتخاب کنید. در عوض، می‌توانید عکس یک سلبریتی را در نظر بگیرید تا خروجی جذاب‌تری داشته باشید.

یکی از زیبایی‌هایی اپلیکیشن Face Swap Booth این است که برای جابجایی چهره محدودیتی پیش پایتان نمی‌گذارد. این یعنی لازم نیست که فقط «دو چهره» را به طور کامل با هم جابجا کرده و می‌توانید این جابجایی را به «اعضا» محدود کنید. مثلا بینی دوست‌تان در یک عکس دسته‌جمعی را با یک نفر دیگر جابجا کنید.

Face Swap Booth

Face Swap Booth

سازنده: Revosoft Technologies قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 45.1 / 15 مگابایت زبان:

5. Snapchat

جابجایی چهره

اسنپ چت در اصل یک اپلیکیشن تعویض چهره نیست اما افکت‌های معرکه‌ای برای این کار دارد. با استفاده از فیلتر Duos می‌توانید به طور زنده چهره‌تان را با چهره فردی که کنارتان ایستاده جابجا کنید و از این کار فیلم و عکس بگیرید.

جالب این که ویژگی جابجایی چهره اسنپ چت فقط مخصوص انسان‌ها نیست و از حیوانات هم پشتیبانی می‌کند. بنابراین اگر دوست دارید ببینید که در صورت جابجایی سرتان با یک گربه چه اتفاقی می‌افتد، به هیچ وجه اسنپ چت را از دست ندهید.

Snapchat

Snapchat

سازنده: .Snap, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 297 / 62 مگابایت زبان:

6. MixBooth

جابجایی چهره

و در نهایت به اپلیکیشن MixBooth می‌رسیم، ابزاری نسبتا ساده که فقط از پس جابجایی چهره افراد بر می‌آید. با این اپ در هر مرتبه، فقط امکان یک جابجایی را دارید و این بدان معناست که برای چندین جابجایی باید چند مرتبه کار را انجام بدهید که می‌تواند کمی خسته‌کننده باشد.

درست است که MixBooth نسبت به سایر اپلیکیشن‌های این فهرست کمی ساده‌تر است، اما تمپلیت‌هایی دارد که در سایر اپلیکیشن‌ها نمی‌بینید. بنابراین شاید بد نباشد که در کنار سایر اپ‌ها نیم نگاهی هم به آن داشته باشید.

MixBooth

MixBooth

سازنده: PiVi & Co قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 33.4 / 10 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Javad Fathi
    Javad Fathi | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

    برنامه face app رو یادتون رفت.

مطالب پیشنهادی