ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Anthem احتمالاً به زودی رایگان خواهد شد

اگر شایعه‌ای که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده درست باشد، الکترونیک آرتز و استودیو بایوور در حال بررسی جوانب مختلف رایگان شدن بازی Anthem هستند. این عنوان اواخر فوریه سال جاری میلادی عرضه شد و ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۲:۵۹

اگر شایعه‌ای که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده درست باشد، الکترونیک آرتز و استودیو بایوور در حال بررسی جوانب مختلف رایگان شدن بازی Anthem هستند. این عنوان اواخر فوریه سال جاری میلادی عرضه شد و عملکردش مطابق انتظارات ناشر نبود.

سازنده وبلاگ MMOGFails با انتشار یک پست مدعی شد بازی Anthem در آینده‌ای نزدیک به سرویس EA Access و Origin Access اضافه خواهد شد. بدین ترتیب، کاربران می‌توانند تنها با پرداخت هزینه‌ای ناچیز به صورت ماهانه به تجربه این بازی اکشن نقش آفرینی بپردازند.

سازنده وبلاگ در ادامه مدعی شد اضافه شدن بازی Anthem به سرویس EA Access تنها یکی از گزینه‌هاست. دیگر گزینه‌ای که الکترونیک آرتز و استودیو بایوور در حال بررسی آن هستند، رایگان (Free-To-Play) شدن بازی است. با در نظر گرفتن این موضوع که تعداد کاربران به طور روزانه کاهش می‌یابد، اتخاذ چنین سیاست‌هایی چندان دور از ذهن نیست.

بازی Anthem

با اینحال، سازنده وبلاگ MMOGFails هیچ منبع قابل اعتمادی را برای تایید ادعاهای خود ذکر نکرده است. او تنها گفت این اطلاعات را از یک منبع ناشناخته و نزدیک به سازندگان بدست آورده است. این نویسنده در بخش دیگری از متن خود گفت استودیو بایوور حاشیه‌های به وجود آمده بازی Anthem را دلیل اصلی عملکرد ضعیف جدیدترین محصولش می‌داند.

اعضای این استودیو همچنین معتقدند الکترونیک آرتز نیز تا حدودی در شکست بازی Anthem مقصر بوده است، زیرا مدیران آن اصرار داشتند که بازی بسیار زود عرضه شود. نویسنده در بخش پایانی نوشت الکترونیک آرتز و استودیو بایوور نسبت به پشتیبانی از بازی متعهد بوده و برنامه‌های بسیاری برای رفع مشکلات دارند.

انتشار شایعات مختلف در فضای مجازی کار بسیار آسانی است. هر فردی می‌تواند با ساخت یک وبلاگ و ادعای ارتباط با منبعی ناشناخته و نزدیک به یک شرکت بزرگ، شایعات جدیدی را منتشر کند. بنابراین توصیه می‌کنیم تا انتشار بیانیه‌ای رسمی از سوی ناشر یا سازنده صبر کنید.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی Anthem هم اکنون برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی