ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل ایرانسل: قصد داریم زندگی دیجیتال را در کشور توسعه دهیم

«بیژن عباسی آرند»، مدیرعامل جدید ایرانسل در حاشیه جشن روز جهانی ارتباطات که در وزارت ارتباطات برگزار شد، در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که در راستای شعار توسعه اهداف دیجیتال وزارت ارتباطات و همچنین ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۱:۴۱

«بیژن عباسی آرند»، مدیرعامل جدید ایرانسل در حاشیه جشن روز جهانی ارتباطات که در وزارت ارتباطات برگزار شد، در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که در راستای شعار توسعه اهداف دیجیتال وزارت ارتباطات و همچنین شعار زندگی دیجیتال ایرانسل، این اپراتور نیز از ابتدای فعالیت گام‌های متعددی در این زمینه برداشته و در چشم انداز اپراتور دوم تعریف شده که ایرانسل تبدیل به کامل‌ترین اپراتور دیجیتال به منظور توسعه دیجیتال زندگی مردم ایران شود.

به گفته عباسی بین سطوح سرویس دهنده و سرویس گیرنده استانداردهایی تعریف شده و در همین مسیر گام‌های متعددی از سوی تمامی بازیگران از جمله ایرانسل برداشته شده تا امروز حوزه ICT کشور به جایگاه فعلی برسد:

«فضای استاندارد سازی برای ایرانسل مهم است و برای رسیدن به این فضا برنامه‌های مدون و طولانی پیش رو خواهیم داشت؛ شهر هوشمند و توسعه 5G و بحث اینترنت اشیا خدمات جدیدی است که گام به گام پیش می‌رویم تا به آن برسیم و ارتباطات را در کشور توسعه می‌بخشیم. تمامی این خدمات در بستر اینترنت انجام می‌شود و ما هم قصد داریم تا بتوانیم این خدمات را به زودی به مردم عرضه کنیم.»

عباسی آرند باور دارد که شعار جهانی کاهش شکاف‌ در استانداردها برای این مطرح شده که همه بازیگران عرضه مخابرات و ارتباطات مصمم شوند تا زمینه دسترسی پذیری راحت‌تری برای عموم مردم انجام دهند و ایرانسل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مدیرعامل ایرانسل در پاسخ به این سوال که آیا در سال جدید شاهد همکاری‌های ایرانسل با پلتفرم‌های دیگر خواهیم بود یا خیر به دیجیاتو می‌گوید که تاکنون با دو پلتفرم «چارخونه» و «گپ» همکاری‌هایی صورت گرفته و ایرانسل قصد دارد تا این همکاری‌ها بیشتر ادامه یابد:

«با چارخونه بستری فراهم کردیم تا تولیدکنندگان محتوایی وارد فضای کار شوند و حالا که زیرساخت آماده است، ما وارد بحث تولید محتوا شویم. با پیام رسان گپ نیز توافقاتی صورت گرفته و قصد داریم از آن حمایت‌های متعددی کنیم تا بتواند به عنوان یک پیام رسان بومی مطرح و اصلی کشور کار خود را ادامه دهد. چنین همکاری‌هایی در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت تا به شعار توسعه سرویس‌های دیجیتال وزارت ارتباطات نیز پایبند باشیم.»

اپراتور دیجیتال کشور

عباسی تاکید دارد که شعار توسعه سرویس‌های دیجیتال به قدری برای ایرانسل مهم است که از ابتدا این برند فعالیت خود را با شعار زندگی دیجیتال آغاز کرده است. او می‌گوید آنها با ارائه اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های متعددی نظیر راه اندازی اینترنت اشیا قصد دارند زندگی و‌ فرهنگ دیجیتال را توسعه بدهند.  این مضامین از ابتدای امر در چشم انداز ایرانسل تعریف شده و به گفته عباسی به زودی درباره آن اطلاعات بیشتری شنیده خواهد شد.

عباسی آرند ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات به همه کسانی که به فناوری و ارتباطات علاقه‌مند هستند، شعار امسال روز جهانی ارتباطات از طرف اتحادیه جهانی ارتباطات را پر کردن شکاف بین کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، با استانداردهای جهانی خواند و گفت:

«توسعه استانداردهای فنی و کاری باعث می‌شود که امکان رشد عمومی و جهانی سرویس‌ها و خدمات در حوزه مخابرات راحت‌تر صورت بگیرد. ما اگر امروز به سادگی می‌توانیم تلویزیون و رادیو گوش کنیم یا به راحتی از اینترنت نسل سوم و چهارم بهره ببریم، به خاطر همین راه توسعه است.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • eimanarenji
    eimanarenji | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    عکسشو عوض کردید دایال آپ جان رو؟

  • Qw We
    Qw We | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    بله بله بله!

  • eimanarenji
    eimanarenji | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    پس برا همین جدیدا سرعت نت ایرانسل اومده پایین

    • peyman57
      peyman57 | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

      فک میکردم فقط من ایجوری شده
      هم نت گوشی هم اینترنت ثابت
      ثابت ک افتضاح شده برای من پینگم رفته بالا 200

  • Abbas_Amoohashemi
    Abbas_Amoohashemi | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

    مای ایرانسل رو درست کن باقیش پیشکش!

  • جانی سینز علیه حسن دزده
    جانی سینز علیه حسن دزده | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

    شما جیب مارو نزن،زندگی دیجیتال پیشکش?

مطالب پیشنهادی