ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقد و بررسی‌

تماشا کنید: نگاه نزدیک دیجیاتو: فناوری سوپرشارژ هواوی پی 30 پرو [تماشا کنید]

هواوی پی 30 پرو چند روزیست که به دست ما رسیده و مشغول بررسی قابلیت های ویژه آن هستیم. یکی از مهم ترین ویژگی های این گوشی، باتری قدرتمند آن است که نه تنها شارژدهی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۵

هواوی پی 30 پرو چند روزیست که به دست ما رسیده و مشغول بررسی قابلیت های ویژه آن هستیم. یکی از مهم ترین ویژگی های این گوشی، باتری قدرتمند آن است که نه تنها شارژدهی فوق العاده ای دارد، بلکه در سریع ترین زمان ممکن شارژ می شود.

هواوی می گوید فناوری سوپرشارژ 40 واتی این گوشی می تواند ظرف مدت 30 دقیقه تا 70 درصد ظرفیت باتری را پر کند. در این ویدیو می خواهیم این ادعا را بررسی کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.

با اینکه طبق اطلاعات موجود در وب سایت رسمی هواوی، نتایج فوق در شرایط آزمایشگاهی با دما و رطوبت کنترل شده به دست آمده اما دیدید که در شرایط واقعی هم این ادعا صحت دارد. زمانی که درصد شارژ باتری به 2% برسد گوشی خاموش می شود و به همین دلیل عملیات شارژ از 2% شروع شده است. همچنین طی فرایند تست، وای فای و نمایشگر همیشه روشن هم فعال هستند. هواوی پی 30 پرو توانست طی مدت 10 دقیقه تا 25 درصد شارژ شود و طبق تجربه ما، این مقدار شارژ حداقل برای نصف روز استفاده عادی کافیست. در زمان 30 دقیقه شاهد پر شدن 73 درصد ظرفیت باتری هستیم و پر شدن کامل باتری هم اندکی کمتر از 1 ساعت زمان می برد.

این فناوری می تواند عادت های قدیمی شارژ موبایل را تغییر دهد. اکثر کاربران شارژ کامل گوشی را از شب تا صبح انجام می دهند، ولی پی 30 پرو به این مقدار اتلاف انرژی نیاز ندارد. کافیست صبح که از خواب بیدار می شوید، گوشی را به شارژر متصل کنید؛ زمانی که از خانه بیرون می روید، گوشی به اندازه کافی شارژ دارد که حداقل یک روز کاری سنگین را دوام بیاورد.

هدف ما از این تست، بررسی کارآیی فناوری سوپرشارژ هواوی بود اما با چالش مضاعفی برای خالی کردن باتری گوشی هم مواجه شدیم. تجربه ما نشان داد خالی کردن باتری هواوی پی 30 پرو به این راحتی ها ممکن نیست و به صبر و تحمل زیادی نیاز دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mansour.bz
    mansour.bz | ۲۶ فروردین ۱۳۹۸

    همه چی تمام لامصب خوشگلیش دگ نگو تو دل برو

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۲۶ فروردین ۱۳۹۸

    این گوشی یه انقلافه

  • MATELF
    MATELF | ۲۶ فروردین ۱۳۹۸

    محشره

مطالب پیشنهادی