ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگر قابل حمل ایسوس
تکنولوژی

ایسوس ROG Strix XG17 معرفی شد؛ اولین نمایشگر قابل حمل دنیا با نرخ رفرش 240 هرتز

ایسوس یکی از اولین شرکت هایی بود که نمایشگر قابل حمل مجهز به پورت یو اس بی نوع C معرفی کرد، و حالا در نمایشگاه کامپیوتکس امسال از مدل های به روز رسانی شده آن ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

ایسوس یکی از اولین شرکت هایی بود که نمایشگر قابل حمل مجهز به پورت یو اس بی نوع C معرفی کرد، و حالا در نمایشگاه کامپیوتکس امسال از مدل های به روز رسانی شده آن رونمایی کرده است.

یک نمایشگر لمسی قابل حمل مخصوص تولید محتوا نیز معرفی شده

مدل اول ZenScreen Touch نام دارد که با یک صفحه 15.6 اینچی لمسی فول اچ دی برای اتصال به تلفن های هوشمند و لپ تاپ ها طراحی شده. این شرکت هدف اصلی این نمایشگر را استفاده از برنامه های تولید محتوای موبایلی عنوان کرده که کار کردن با آن ها روی صفحه های کوچک دشوار است.

نمایشگر قابل حمل ایسوس

صفحه نمایش ZenScreen Touch به یک باتری 7800 میلی آمپری و کاور مجهز شده که به عنوان پایه نیز عمل می کند. این نمایشگر نیز مانند مدل قبلی دارای سوراخی در سمت راستش است که با قرار دادن خودکار در آن به عنوان پایه عمل می کند.

نمایشگر قابل حمل ایسوس

نمایشگر دوم هم ROG Strix XG17 نام دارد که آن هم یک مانیتور قابل حمل با رزولوشن فول اچ دی است. اما تمرکزش کاملا روی بازی کردن است و به گفته ایسوس اولین مانیتور مخصوص بازی قابل حمل دنیا با نرخ رفرش 240 هرتز متغیر است.

نمایشگر قابل حمل ایسوس

نمایشگر قابل حمل مخصوص بازی ایسوس به دو پورت یو اس بی نوع C، یک پورت میکرو HDMI و یک باتری 7800 میلی آمپری مجهز شده که به گفته این شرکت تا سه ساعت بازی با نرخ رفرش 240 هرتز را پاسخگو خواهد بود. البته که احتمالا نرخ رفرش آن را پایین تر خواهید آورد مخصوصا اگر از آن به همراه کنسولی مانند نینتندو سوییچ استفاده می کنید. نرخ های رفرش بالاتر مخصوص افرادی است که کامپیوترشان قادر به اجرای عناوین با فریم ریت بالاست اما صفحه نمایش دستگاهشان از آن پشتیبانی نمی کند.

نمایشگر قابل حمل ایسوس

هنوز حرفی از قیمت گذاری هیچ یک از این نمایشگرها به میان نیامده اما گفته شده ZenScreen Touch از ماه آینده در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی