ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واقعیت مجازی
تکنولوژی

چندین هدست واقعیت مجازی و افزوده سامسونگ در راهند

طبق گزارشاتی که از یک مسئول مرتبط سامسونگ منتشر شده، این شرکت برنامه‌هایی برای معرفی هدست‌های جدید واقعیت مجازی در ماه‌های آتی دارد. به گفته این شخص سامسونگ قصد دارد چندین محصول AR و VR ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

طبق گزارشاتی که از یک مسئول مرتبط سامسونگ منتشر شده، این شرکت برنامه‌هایی برای معرفی هدست‌های جدید واقعیت مجازی در ماه‌های آتی دارد. به گفته این شخص سامسونگ قصد دارد چندین محصول AR و VR را تا ماه آینده معرفی کند.

سایت Variety گفته که فرشید فلاح مدیر روابط توسعه‌دهندگان در بخش XR و گیمینگ سامسونگ، در نمایشگاه Augmented World سانتا کلارای ایالت کالیفرنیا در مورد این موضوع صحبت کرده بود. فلاح در صحبت‌هایش گفت که سامسونگ فعالیت‌های گسترده‌تری را در زمینه واقعیت مجازی، هدست Gear و قابلیت‌های واقعیت افزوده پرچمدار گلکسی اس10 آغاز کرده است.

واقعیت مجازی

تا به حال به نظر می‌رسید سامسونگ با متوقف کردن آپدیت برای هدست Gear، این محصول را تا حدی رها کرده اما فرشید فلاح در صحبت‌هایش به آن اشاره کرد و از برنامه های دیگر سامسونگ برای این محصول خبر داد. البته بیش از این توضیحات اضافه‌ای در مورد Gear داده نشد.

با این اوصاف می‌توان اینگونه برداشت کرد که این برند در زمینه‌های واقعیت افزوده و مجازی فعالیت‌های جدیدی را در برنامه خود گنجانده است. سامسونگ پیشتر هدست واقعیت مجازی +Odyssey را با قیمت 499 دلار عرضه کرد که به خاطر قیمت نسبتا بالا، در بین کاربران عمومی فروش زیادی نداشت.

ممکن است هدست جدید همراه با گلکسی اس10 در اواخر سال جاری عرضه شود اما واضح است که تا زمان رسیدن اخباری بیشتر از محصول جدید، این موضوع همچنان در حد یک حدس و گمان باقی خواهد ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی