ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

افزایش قیمت نهاده‌ ها عامل گرانی محصولات کرمان موتور شده است

شرکت کرمان موتور (سهامی خاص) در اسفند سال 1373 تاسیس و در اسفند ماه همان سال تحت شماره 111476 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. دفتر مرکزی شرکت در ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۱۵

شرکت کرمان موتور (سهامی خاص) در اسفند سال 1373 تاسیس و در اسفند ماه همان سال تحت شماره 111476 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. دفتر مرکزی شرکت در کیلومتر 16 جاده مخصوص کرج واقع و هدف از تاسیس شرکت به موجب ماده 2 اساسنامه عبارتست از: ساخت، مونتاژ و فروش اتومبیل سواری، و ارائه خدمات بعد از فروش محصولات. انجام هرگونه عملیات و اقدام تجاری و فعالیتهای مربوط که بطور صریح، ضمنی و یا تقسیم در رابطه با اهداف پیش بینی شده باشد.
شرکت کرمان موتور با انتشار بیانیه ای دلیل افزایش قیمت محصولات خود را اعلام کرد. این شرکت در هفته های گذشته بارها قیمت مصوب خودروهای خود را افزایش داده و برخی حواشی را ایجاد نموده است.

کرمان موتور

با توجه به درج اخباری در فضای مجازی مبنی بر گران کردن غیر متعارف خودروها توسط شرکت کرمان موتور که بدون آگاهی و تحقیق کافی و صرفاً جهت سیاه نمایی و اغراض خاص انجام پذیرفته شرکت کرمان موتور وظیفه قانونی خود می داند جهت آگاهی ملت عزیز ایران و مشتریان محترم اعلام دارد که افزایش قیمت صورت پذیرفته ناشی از افزایش قیمت بیش از 25 درصدی نرخ ارز نیمایی، افزایش قیمت خرید قطعات تولید داخل، افزایش هزینه های دستمزد و افزایش هزینه های حمل بوده که مستندات افزایش قیمت خودرو به نهاد های ذیربط ارایه گردیده است. بدیهی است پیرو بیانات مقام معظم رهبری در خصوص سال 1398 که ملقب به سال رونق تولید گردیده است، شرکت کرمان موتور تمامی تلاش خود را در جهت انجام امر مهم رونق تولید ملی در راستای اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از ضایع شدن حقوق هزاران کارگر شاغل در این شرکت انجام داده است .

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • zitanix
    zitanix | ۲۰ خرداد ۱۳۹۸

    خاک

مطالب پیشنهادی