ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تسلا با آپدیت نرم افزاری استریم یوتیوب را به خودروهای خود اضافه می کند

نمایشگر بسیار بزرگ سیستم اینفوتینمنت، یکی از وجوه تمایز کابین محصولات تسلا با دیگر خودروها به شمار می رود. ابعاد این نمایشگر پتانسیل های بالایی ایجاد کرده و خودروساز آمریکایی گهگاه با ارایه آپدیت های ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

نمایشگر بسیار بزرگ سیستم اینفوتینمنت، یکی از وجوه تمایز کابین محصولات تسلا با دیگر خودروها به شمار می رود. ابعاد این نمایشگر پتانسیل های بالایی ایجاد کرده و خودروساز آمریکایی گهگاه با ارایه آپدیت های نرم افزاری، قابلیت های جدیدی به آن اضافه می کند.

interior_a

پشتیبانی از یوتیوب جدیدترین قابلیتی است که بزودی به سیستم اینفوتینمنت ساخته های تسلا افزوده خواهد شد. این موضوع پنجشنبه گذشته در گردهمایی بازی های ویدیویی 2019 E3 لس آنجلس و در جریان جلسه پرسش و پاسخ توسط ایلان ماسک رسانه ای شده است.

در ماه آگوست آقای ماسک با انتشار توئیتی تایید کرده بود که تسلا در حال کار روی نوعی سرویس استریم ویدیو است که مخصوص نمایشگر خودرو خواهد بود. حال وی رسما از یوتیوب نام برده و سرویس مذکور در واقع این پلتفرم به اشتراک گذاری ویدیو است.

پیش از این تسلا با افزودن بازی های کلاسیک و خاطره انگیر به سیستم اینفوتینمنت محصولات خود، مشتریان را سورپرایز کرده است. با اضافه شدن یوتیوب، این کمپانی باز هم به لحاظ تکنولوژیکی فاصله خود را با رقبا بیشتر نموده و گامی را خواهد برداشت که شرکت های دیگر بنا به دلایل مختلف تاکنون از آن امتناع کرده اند.

tesla-atari-games-3

آنطور که آقای ماسک ماه آگوست در توئیتر گفته بود، قابلیت استریم ویدیو با نسخه 10 سیستم اینفوتینمنت عرضه خواهد شد. در حال حاضر نسخه 9 روی مدل های مختلف تسلا نصب بوده و آپدیت جدید در هفته ها یا ماه های پیش رو از راه خواهد رسید.

اگر تجهیز سیستم اینفوتینمنت تسلا به استریم یوتیوب شدنی است، با این حساب مشکلی فنی از بابت استفاده از سرویس های دیگری مثل نتفلیکس و هولو وجود نخواهد داشت.

تسلا

گفتنی است در جلسه پرسش و پاسخ برگزار شده در حاشیه گردهمایی بازی های ویدیویی 2019 E3، ایلان ماسک از افزوده شدن بازی Fallout Shelter به خودروهای تسلا نیز خبر داده است. بازی های فعلی خودروهای تسلا عبارتند از: Cuphead، 2048، Missile Command، Asteroids، Lunar Lander و Centipede.

شاید بگویید که فراهم کردن امکان انجام بازی های ویدیویی و دسترسی به یوتیوب روی نمایشگر خودرو ممکن است خطر آفرین باشد. در پاسخ باید گفت که این ویژگی ها فقط زمانی که خودرو کاملا توقف پیدا کرده، در دسترس قرار می گیرند.

از آنجایی که معمولا مالکین خودروهای برقی هنگام شارژ مدتی را بدون حرکت در داخل کابین به سر می برند، تسلا با ارایه بازی ها و سرویس استریم ویدیو می خواهد به نوعی در طول این مدت آنها را سرگرم کند. احتمال می رود نسخه دهم از نرم افزار سیستم اینفوتینمنت تسلا امسال و در ماه های پیش رو عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Meysam.n
    Meysam.n | ۲۶ خرداد ۱۳۹۸

    این آپشن قبلا توسط سایپا به خودروی خودران پراید اضافه شده
    ایلان ازش کپی کرده

    • arman_kargar
      arman_kargar | ۲۶ خرداد ۱۳۹۸

      البته ایلون ماسک هم آتش به اختیار عمل کرده

مطالب پیشنهادی