ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن ویرایش عکس
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Glitch Photo Editor؛ پارازیت هم می‌تواند زیبا باشد

همیشه کارها را از راه مرسوم انجام دادن جذاب نیست. گاهی برای ارضای حس تنوع‌طلبی، یا حتی متفاوت بودن، باید از بند محدودیت‌ها رها شد و قواعد را به هم ریخت. اگر دوست دارید که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

همیشه کارها را از راه مرسوم انجام دادن جذاب نیست. گاهی برای ارضای حس تنوع‌طلبی، یا حتی متفاوت بودن، باید از بند محدودیت‌ها رها شد و قواعد را به هم ریخت. اگر دوست دارید که این کار را در ویرایش عکس‌هایتان انجام بدهید، اپلیکیشن Glitch Photo Editor لذت این کلیشه‌شکنی را به شما می‌چشاند.

Glitch Photo Editor عکس‌های شما را از ریخت می‌اندازد و تلاش می‌کند که با نویز و پارازیت «بد» به نظر برسند. احمقانه است، نه؟ اما شاید در حقیقت اینطور نباشد. حداقل امتیازات و آمار دانلود اپلیکیشن در پلی‌استور چیز دیگری می‌گویند.

ویرایشگر عکس متفاوت تیم InShot روی افکت‌ها و فیلترهایی دست گذاشته که از اشکالات وسایل عصر دیجیتالی الگوبرداری شده‌اند: پارازیت‌های تلویزیونی، نویز و برفک، فیلترهای تخریبی، دوتایی شدن تصویر و افکت‌های توهمی که می‌توانند جای چشم و دست و سر و پایتان را با هم عوض کنند و منظره غریبی بیافرینند. اینکه چطور با افکت‌های عجیب و غریب Glitch Photo Editor کنار بیایید به سلیقه و البته دیدگاه هنری‌تان بستگی دارد.

اپلیکیشن ویرایش عکس

ویرایشگر عکس تیم اینشات ابزار کاملی برای دستکاری تصاویر در اختیارتان قرار می‌دهد. در اولین بخش ادیتور، امکانات ابتدایی مثل چرخاندن تصویر و کنتراست و روشنایی و تنظیمات رنگ و سایه‌ و شفافیت در اختیارتان قرار می‌گیرد که تصویرتان را برای اعمال افکت‌های مختلف آماده کنید.

سپس می‌توانید به سراغ کلکسیون فیلترهای اپ بروید که تعدادشان در نسخه رایگان به 16 مورد می‌رسد. تنوع فیلترها خیلی زیاد نیست و سازنده اپ همانطور که انتظار می‌رود، بسیاری از فیلترهای خوب و جذاب را برای زمانی کنار گذاشته که برای استفاده از Glitch Photo Editor دست به جیب شوید. با خرید نسخه پرو نه تنها به طور هفتگی فیلترهای جدیدی دریافت می‌کنید بلکه خروجی‌های باکیفیت‌تر و بدون واترمارک تحویل خواهید گرفت.

در بخش‌های بعدی فیلترهای رنگی، استیکرها و قاب‌های آماده قرار گرفته‌اند که آن‌ها هم با مشکل کمبود تنوع روبرو هستند. اما در کل اگر در بین موارد رایگان بگردید قطعا آیتم‌هایی را پیدا می‌کنید که بتوانند رضایت شما را جلب کرده و کارتان را راه بیندازند.

اپلیکیشن ویرایش عکس

نکته واضح در مورد اپلیکیشنی مثل Glitch Photo Editor این است که از ابتدا قرار نبوده به شکل یک اپ مستقل ارائه شود. تمامی این فیلترها می‌توانستند در اپلیکیشن ویرایشگر عکس اصلی اینشات هم قرار بگیرند اما استراتژی مارکتینگ تیم سازنده این بوده که برای درآمدزایی بیشتر، انتشار یک اپ مستقل می‌تواند تصمیم بهتری باشد و از ظواهر امر پیداست که این تصمیم نتایج خوبی را هم در پی داشته است.

Glitch Photo Editor در حال حاضر با یک میلیون نصب فعال و بیش از یازده هزار رأی، میانگین امتیاز 4.5 را به خود اختصاص داده که برای یک اپ ویرایشگر تصویر عالی به نظر می‌رسد. اگر محبوبیت محصولات اینشات را کنار بگذاریم، خلاقیتی که در طراحی فیلترها به کار رفته، ابزار خوبی که برای ویرایش ارائه شده و تبلیغات کم دلایلی بوده‌اند که Glitch Photo Editor را به اپلیکیشن محبوبی تبدیل کرده‌اند.

اگر می‌خواهید نشستن فیلترهای عجیب و غریب Glitch Photo Editor را روی عکس‌هایتان ببینید، می‌توانید این اپلیکیشن را همین حالا برای پلتفرم اندروید دانلود کنید. ضمنا نسخه دیگری از این اپلیکیشن برای ویرایش ویدیو نیز برای پلتفرم iOS منتشر شده که بد نیست نیم نگاهی هم به آن داشته باشید.

Glitch Photo Editor

Glitch Photo Editor

سازنده: .InShot Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۴ تیر ۱۳۹۸

    میشه توضیح بدید چطوری نسخه های پولی خارجی دریافت کنیم

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۵ تیر ۱۳۹۸

      کمی دردسر داره، باید کارت اعتباری پی پال داشته باشید که بتونید پرداخت رو انجام بدید. یک سری سایت ایرانی هستن که کارت پی پال ارائه می‌کنن اگه تو گوگل سرچ کنید پیدا می‌کنید.

    • Javad Fathi
      Javad Fathi | ۹ تیر ۱۳۹۸

      می تونی از سایت فارسروید مفتی دانلود کنی ?

مطالب پیشنهادی