ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

شرایط طرح همکاری در تولید کرمان موتور ویژه تیر 98 اعلام شد + جدول

گروه صنعتی کرمان خودرو یک شرکت خودروسازی ایرانی است که در دی ماه 1369 با نام صنایع خودروسازی کرمان برای واردات مدل‌های مختلف خودروهای دوو تأسیس شد و از سال 1373 فعالیت خود را در ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۶ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

گروه صنعتی کرمان خودرو یک شرکت خودروسازی ایرانی است که در دی ماه 1369 با نام صنایع خودروسازی کرمان برای واردات مدل‌های مختلف خودروهای دوو تأسیس شد و از سال 1373 فعالیت خود را در زمینه ساخت و مونتاژ خودرو آغاز کرد. این شرکت در حال حاضر در زمینه عرضه محصولات جک چین فعالیت می کند.

کرمان موتور به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت های سازمانی و تولید در راستای غلبه بر مشکلات صنعت خودرو و تامین انتظارات هم میهنان عزیز، تصمیم به اجرای طرحهای موثر همچون طرح "همراهی در تولید" دارد. در این راستا جدید ترین طرح فروش کرمان موتور ویژه تیر 98 اعلام شده است.

در طرح مذکور ضمن ایجاد مشارکت جامعه، هدف گسترده تری در امر تولید و بکارگیری سرمایه گذاری های سرگردان در تولید، موضوع رونق صنعت و ایجاد اعتماد پایدار و حس امنیت سرمایه گذاری با بازده مناسب هدف گذاری شده است تا مردم عزیز ضمن برخورداری از مزایای سرمایه گذاری خود، به رشد تولید و بالطبع ایجاد اشتغال مولد و پایدار کمک کرده باشند.

طرح همراهی با تولید، به مصرف کنندگان نهایی محصول و سرمایه گذاران امکان می دهد تا در تولید و خرید محصولات خوش نام تولیدی کرمان موتور مشارکت داشته باشند.

علاقمندان برای بهره مندی از جدید ترین طرح فروش کرمان موتور می توانند با پیش پرداخت های متنوع از 60 تا 150 میلیون تومان مشارکت داشته باشند. بدین ترتیب امکان خرید خودرو همراه با سرمایه گذاری مناسب و مولد و بهره مندی از سود مشارکت سالانه 18 درصد با بازه زمانی 9، 12 و 15 ماه میسر خواهد بود. مشتریان محترم در پایان دوره امکان خرید خودرو مورد نظر با بهره مندی از قیمت مصوب در زمان صدور دعوتنامه را خواهند داشت و در صورتی که تمایل به باز خرید خودرو توسط شرکت کرمان موتور داشته باشند، نسبت به قیمت صدور دعوتنامه و بازه زمانی طرحی که در آن اقدام به مشارکت کرده اند از افزایش قیمت تعهدی شرکت برای بازخرید خودرو در زمان دعوتنامه نسبت به قیمت صدور دعوتنامه با نرخ های 3، 4 و 6 درصد(رجوع به شرایط مشارکت در تولید) نیز بهره مند خواهند شد.
چنانچه خریداران در طول حضور در طرح همراهی در تولید علاقمند به انصراف پیش از سررسید باشند از 12 درصد سود سالانه بهره مند می گردند.
طرح همراهی با تولید کرمان موتور از 10 تیرماه امسال آغاز خواهد شد.

طرح فروش کرمان موتور ویژه جک J4:

طرح فروش کرمان موتور ویژه جک S5:

طرح فروش کرمان موتور ویژه جک S3:

فروش کرمان موتور

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی