ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر جدید پیکسل 4 XL ابعاد و طراحی حاشیه‌های آن را افشا می‌کند [تماشا کنید]

در فاصله سه ماه مانده به رونمایی رسمی پیکسل 4، رندر سه بعدی کاملی برای این گوشی توسط «استیو همرستافر» از OnLeaks منتشر شده است. در این رندر بخش کوچک دیگری از جزئیات پیکسل 4 ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

در فاصله سه ماه مانده به رونمایی رسمی پیکسل 4، رندر سه بعدی کاملی برای این گوشی توسط «استیو همرستافر» از OnLeaks منتشر شده است. در این رندر بخش کوچک دیگری از جزئیات پیکسل 4 را می‌توان مشاهده کرد که مهمترین بخش آن مشخص شدن ابعاد پیکسل 4 XL است.

OnLeaks گزارش کرده که پیکسل 4 XL ابعادی به اندازه 8.2×75.2×160.4 میلیمتر با نمایشگر 6.25 اینچی خواهد داشت. برای مقایسه، سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس ابعادی برابر با 7.8×74.1×157.6 با نمایشگر 6.4 اینچی دارد. اگر فرض را بر درست بودن این اعداد قرار دهیم می‌توان نتیجه‌گیری کرد که اس 10 پلاس در هر سه بعد کوچکتر از پیکسل 4 است اما نمایشگر بزرگتری دارد.

از آنجایی که انتظار می‌رود نسبت تصویر هر دو گوشی با هم برابر باشد فقط یک توضیح برای کوچکتر بودن ابعاد نمایشگر پیکسل 4 می‌ماند و آن هم حاشیه‌های کناری بزرگتر است. اینطور که در رندر مذکور نشان داده شده، خبری از بریدگی، سوراخ دوربین سلفی و دوربین بیرون جهنده نیست و پیکسل 4 یک حاشیه بالای نمایشگر متداول با دوربین سلفی دوگانه، اسپیکر و سنسورها دارد.

نبود حسگر اثرانگشت فیزیکی هم در این رندر دیده می‌شود که نشانگر وجود حسگر زیر یا داخل نمایشگر است. با توجه به ابعاد پیکسل 4 XL انتظار می‌رود مدل پایه پیکسل 4 به یک نمایشگر 5.6 تا 5.8 اینچی مجهز شده و ابعادی در حد 8.2×68.9×147.0 میلیمتر داشته باشد.

در مورد سنسورهای سلفی این گوشی هم اینطور به نظر می‌رسد که با یک سنسور سه بعدی در کنار حسگر دوربین مواجه خواهیم بود که برای بالا بردن دقت شناسایی چهره تعبیه شده است.

بقیه مشخصات پیکسل 4 XL همان است که پیشتر دیده بودیم. اسپیکر استریو، پورت USB-C در پایین گوشی و نبود جک 3.5 میلیمتری. علاوه بر این، پیکسل جدید قرار است به پردازنده اسنپدراگون 855 و 6 گیگابایت رم هم مجهز شده و پاییز امسال معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • فرد
    فرد | ۱۹ تیر ۱۳۹۸

    ممنون از خبر فقط محبت میکنید یه پیگیری جهت رفع مشکل اجرای ویدیو حالت فول اسکرین رو داشته باشین عکسش رو تصویر نیوفته?

مطالب پیشنهادی