ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویوو نکس ۳
تکنولوژی

ویوو نکس ۳ با نسبت نمایشگر به بدنه ۱۰۰ درصد در راه است

یکی از حساب های کاربری پر مخاطب توییتر که با نام کاربری Ice Universe در این پلتفرم فعالیت دارد عکسی را منتشر کرده که ادعا می کند به شیشه بیرونی نمایشگر گوشی ویو نکس ۳ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

یکی از حساب های کاربری پر مخاطب توییتر که با نام کاربری Ice Universe در این پلتفرم فعالیت دارد عکسی را منتشر کرده که ادعا می کند به شیشه بیرونی نمایشگر گوشی ویو نکس ۳ (نام احتمالی پرچمدار بعدی ویوو) تعلق دارد. این تصویر دو صفحه از شیشه را با لبه های خمیده حول زاویه ۹۰ درجه نشان میدهد که طبق ادعای Ice Universe  بخش های جلویی، پشتی و جانبی این گوشی معرفی نشده را در بر خواهد گرفت.

ویوو نکس ۳

ویوو نکس ۳ طبق ادعای این منبع آگاه هیچ حفره یا بریدگی در نمایشگر خود نخواهد داشت و لبه های خمیده آن نسبت نمایشگر به بدنه ۱۰۰ درصد خواهد داشت. اگر ادعای Ice Universe در مورد این گوشی درست از آب در بیاید آنگاه ویوو نزدیک ترین طرح به ایده جانی آیو از آیفون آینده (صفحه ای از شیشه) را خواهد ساخت.

با این حال اما طرح فاش شده توسط این کاربر سوالات بدون پاسخ زیادی را در مورد طراحی ویوو نکس ۳ مطرح می کند. برای مثال این پرسش مطرح می شود که دوربین سلفی این گوشی چطور قرار است نیاز به بریدگی یا حفره را از بین ببرد. آیا این موبایل هم مانند ویوو نکس به دوبین سلفی پاپ آپ مجهز می شود یا قرار است مانند نمونه اولیه ارائه شده از اوپو دوربین آن در زیر نمایشگر کار گذاشته شود؟

طرح پیشنهادی اوپو

همانطور که احتمالا می دانید اوپو نیز مانند ویوو تحت مالکیت شرکت BBK Electronics قرار دارد پس بسیار محتمل است که این دو شرکت تکنولوژی های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. در غیر اینصورت اما میتوان انتظار داشت که دوربین سلفی به کلی از ساختار گوشی ویوو حذف گردد و با موبایلی در شکل و شمایل گوشی بدون پورت اپکس ۲۰۱۹ روبرو شویم.

علاوه بر این مشخص نیست که منظور Ice Universe از کاربرد عبارت گوشی با نمایشگر کامل چیست. آیا باید منتظر گوشی جدیدی با نمایشگر ثانویه در بخش پشتی بدنه باشیم (نظیر ویوو نکس دوال دیسپلی) و دیگر اینکه منظور از «فقدان حفره» در مشخصات این گوشی چیست؟ آیا ویوو باز هم می خواهد از تکنولوژی پخش صدای بدنه در این موبایل استفاده کند و با حذف هدفون مکالمه و اسپیکر، صدا را از طریق ویبره برای کاربر ایجاد نماید؟

پاسخ این پرسش ها هرچه که باشد، طرح منتشر شده توسط Ice Universe خبر از معرفی قریب الوقوع گوشی فوق العاده ای را می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی