ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دولینگو
تکنولوژی

همکاری پلتفرم استریمینگ توییچ و اپلیکیشن دولینگو برای آموزش زبان

استریمرهای توییچ به زودی می‌توانند معلم زبان شما هم باشند. طی همکاری شکل گرفته میان دولینگو، اپلیکیشن محبوب آموزش زبان و این سرویس استریمینگ، از این پس استریمرهای توییچ می‌توانند با کمک ابزار آموزش زبان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۵

استریمرهای توییچ به زودی می‌توانند معلم زبان شما هم باشند. طی همکاری شکل گرفته میان دولینگو، اپلیکیشن محبوب آموزش زبان و این سرویس استریمینگ، از این پس استریمرهای توییچ می‌توانند با کمک ابزار آموزش زبان دولینگو به طور زنده به آموزش زبان‌های مختلف بپردازند.

این برنامه همکاری که Duolingo Verified Streamer Program نام گرفته فرصت خوبی برای علاقه‌مندان یادگیری زبان‌های جدید است که بتوانند به طور زنده از آموزش‌ها بهره ببرند. بدین شکل که بعضی استریمرها برای آموزش زبان از درس‌های دولینگو استفاده می‌کنند، و بعضی دیگر صحبت کردن به زبان‌های مختلف را در کارهایی مثل آشپزی، سفر و شرایط واقعی جامعه آموزش می‌دهند.

همچنین امکان دارد که بعضی کانال‌ها شما را به تمرین زبان در چت و گفتگوی زنده هم تشویق کنند. کلیه استریمرهایی که در این برنامه حضور دارند، توسط کانال رسمی دولینگو در توییچ میزبانی می‌شوند ضمن آنکه همگی دارای کانال‌های فرعی مستقل به خود نیز هستند. همچنین کانال‌های مرتبط با آموزش زبان با نشان‌های مخصوصی از سایر کانال‌های توییچ متمایز می‌شوند.

دولینگو برای فاز اول برنامه، روی آموزش زبان‌هایی که کاربرد بیشتری دارند (از جمله انگلیسی، فرانسوی، عربی، چینی و اسپانیایی) متمرکز شده اما در آینده سایر زبان‌ها را نیز در آموزش‌های خود لحاظ خواهد کرد. در حال حاضر دوازده نفر در این برنامه با دولینگو همکاری می‌کنند که همگی به زبان انگلیسی مسلط هستند، اما حداقل به یک زبان دیگر نیز تسلط دارند تا بتوانند آن را به مخاطبین خود آموزش بدهند.

عمده مخاطبین توییچ را گیمرها تشکیل می‌دهند و استریمرهای بازی، پرطرفدارترین افراد در این پلتفرم اینترنتی هستند. اما حالا که بحث آموزش زبان هم به برنامه‌های پلتفرم توییچ اضافه شده، باید منتظر ماند و دید که استقبال کاربران از این موضوع چگونه خواهد بود.

برای دانلود اپلیکیشن آی او اس و اندروید توییچ می‌توانید به وبسایت این سرویس مراجعه کنید. همچنین اپلیکیشن دولینگو را نیز می‌توانید با مراجعه به این آدرس اینترنتی دانلود نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • King Hd
    King Hd | ۵ مرداد ۱۳۹۸

    حیف که زبان فارسی نداره مگر نه بهترین برنامس واسه اموزش زبان

  • es270
    es270 | ۵ مرداد ۱۳۹۸

    زبان فارسی نداره و این یک بی احترامی به زبان فارسی است لطفا شما هم برسی وپیشنهاد نصب این برنامه رو حذف کنید و به کاربران خود احترام بذارید

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۵ مرداد ۱۳۹۸

      چون زبان فارسی نداره دلیل بر این میشه که اپلیکیشن خوبی نیست و به شما توهین شده؟ ده‌ها زبان دیگه هم هست که تو دولینگو پشتیبانی نمیشه اما میلیون‌ها نفر همچنان از امکانات خوبش استفاده می‌کنند.

    • AtMan
      AtMan | ۵ مرداد ۱۳۹۸

      دوست عزیز اولا ما تحریم هستیم دوما درامد نرم افزاری شرکت ها از ایران چقدر مگه هستش که دلتون میخواد امکاناتی که به بقیه کشور ها میدن به ماهم بدن ما که از ویندوز تا اون بازی رایانه ای مون و نرم افزار هاش همه کرکی هستش چی بشه ما بین اینا مثلا یه انتی اریجینال بخریم که اونم بازم درصدش توی ایران کمه به همین دلیل اکثرا تحریم میکنن بدون اینکه نگران چیزی باشن چون بازی در ایران ندارن اینم توهین نیست توهین رو ما میکنیم که میگیم مرگ بر همه جا و انتظار احترام داریم

      • AtMan
        AtMan | ۵ مرداد ۱۳۹۸

        بازاری (هرکاری کردم ویرایش نشد :| )

مطالب پیشنهادی