ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 معرفی شد؛ نمایشگر بزرگتر با حاشیه‌های چرخان دیجیتال

سامسونگ طبق برنامه ساعت هوشمند جدید خود یعنی گلکسی واچ اکتیو 2 را معرفی کرد. این ساعت حاشیه‌های چرخان دیجیتالی را جایگزین مدل فیزیکی کرده و به سنسور ECG مجهز است. در واقع رابط کاربری ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۷

سامسونگ طبق برنامه ساعت هوشمند جدید خود یعنی گلکسی واچ اکتیو 2 را معرفی کرد. این ساعت حاشیه‌های چرخان دیجیتالی را جایگزین مدل فیزیکی کرده و به سنسور ECG مجهز است.

در واقع رابط کاربری بهبود یافته OneUI از یک حاشیه مجازی روی نمایشگر سوپر امولد استفاده می‌کند تا این طراحی بتواند بیشترین ابعاد نمایشگر را روی مچ کاربر بنشاند. برای مقایسه می‌توان اشاره کرد که با این متد مدل 44 میلیمتری واچ اکتیو 2 نمایشگر بزرگتری نسبت به گلکسی واچ 46 میلیمتری دارد.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد، ساعت هوشمند جدید سامسونگ در دو سایز 40 و 44 میلیمتری و دو مدل معرفی شده است. می‌توانید یک ساعت روزمره با بدنه سبک آلومینیومی و بند‌های FKM را انتخاب کنید یا مدل رسمی‌تر با بدنه استیل مرغوب و بند چرمی را برگزینید.

گلکسی واچ اکتیو 2

اما به هر حال با انتخاب هر دو مدل کاربر می‌تواند بند آن را با هر بند 20 میلیمتری استاندارد دیگری هم جایگزین کند. حتی می‌توان رنگ صفحه ساعت را هم به دلخواه تغییر داد و با لباس‌های روزانه ست کرد. فقط کافیست عکسی از لباس روزانه با قابلیت My Style اپلیکیشن  Galaxy Wearables بگیرید تا رنگ صفحه ساعت با لباستان ست شود.

هر دو سایز این ساعت هوشمند ورزشی از یک نمایشگر سوپر امولد با رزولوشن 360×360 پیکسل استفاده می‌کنند. مدل 40 میلیمتری نمایشگر 1.2 اینچی داشته و مدل 44 میلیمتری هم به نمایشگر 1.4 اینچی مجهز شده است. سخت‌افزار داخلی ساعت شامل پردازنده اگزینوس 9110 و رم 768 مگابایتی می‌شود که سیستم عامل Tizen هم این محموعه را همراهی می‌کند.

گلکسی واچ اکتیو 2

یک مدل دیگر از این ساعت هم با قابلیت LTE و 1.5 گیگابایت رم که فقط با بدنه استیل تولید می‌شود برای این ساعت درنظر گرفته شده که قابلیت کار با شبکه‌های اجتماعی را هم دارد. با این قابلیت می‌توان در توییتر توییت‌ها را خواند، پاسخ داد و لایک کرد و همچنین ویدیوها را از روی ساعت نگاه کرد. به علاوه یک قابلیت ترجمه همزمان صدا و نوشته هم به 16 زبان در این ساعت گنجانده شده است.

به لطف همکاری سامسونگ با اسپاتیفای امکان گوشی دادن به موسیقی به صورت آنی برای کاربر فراهم می‌شود. تنها لازم است کاربر وارد اکانت سامسونگش شده و گوش دادن به موسیقی را شروع کند. ساعت هوشمند سامسونگ همچنین می‌تواند به عنوان یک دوربین از راه دور برای گوشی‌های پرچمدار سامسونگ یعنی S9، Note 9 یا S10 مورد استفاده قرار بگیرد. قابلیت‌های متداول دیگری مثل Samsung Health، Smart Things، Pay و بیکسبی هم در گلکسی واچ اکتیو 2 وجود دارد.

گلکسی واچ اکتیو 2

اکتیو واچ 2 در زمینه سنسور ECG هم با بهبودهایی همراه شده و حالا از یک سنسور اپتیکال ضربان قلب قوی‌تر استفاده می‌کند که با هشت LED کار خواندن ضربان قلب را سریعتر می‌کند. همچنین این ساعت به قابلیت ECG هم مجهز شده تا علاوه بر کاربرد ورزشی، برای پایش وضعیت خواب و سلامت هم کاربردی باشد.

گلکسی واچ اکتیو 2

اپ Calm می‌تواند راهنمایی برای برنامه‌های مدیتیشن و همینطور پایش خواب باشد که به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و آلمانی راهنمایی‌های لازم را به کاربر ارائه می‌کند. واچ اکتیو 2 همچنین می‌تواند سطح استرس را هم پایش کند.

ساعت ورزشی سامسونگ می‌تواند 39 ورزش و نرمش و زیرمجموعه‌هایشان را ردگیری کند. مثلا قابلیت به روزرسانی شده Running Coach قادر است 7 مد مختلف را با پایش همزمان و استفاده از GPS، فشار سنج و شتاب سنج پیگیری کند. علاوه بر این گلکسی واچ اکتیو 2 قابلیت ضد آب بودن تا 5ATM را داشته و البته به استاندارد IP68 هم مجهز است تا بتواند کاندید مناسبی برای استفاده در زمان شنا باشد.

گلکسی واچ اکتیو 2

برای راحت‌تر شدن خیال کاربران، سامسونگ این ساعت را ضد ضربه هم کرده و با دریافت استاندارد MIL-STD-810G و استفاده از گوریلا گلس +DX، می‌توان انتظار تحمل ضربه و فشار را از این ساعت داشت.

پیش خرید گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ از 15 شهریور (6 سپتامبر) آغاز می‌شود. سایز 40 میلیمتری مدل آلومینیومی 280 دلار و سایز 44 میلیمتری آن 300 دلار قیمت‌گذاری شده است. هنوز قیمت مدل استیل این ساعت اعلام نشده. کاربران می‌توانند با پیش خرید این ساعت یک باتری قابل حمل شارژ بی سیم هم به رایگان دریافت کنند.

مشخصات کامل گلکسی واچ اکتیو 2 و نسل قبلی آن را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

گلکسی واچ اکتیو 2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی