ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تخفیف اشتراک فیلیمو برای خریداران تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن

خریداران تلویزیون‌های هوشمند «ایکس ویژن» از این پس می‌توانند به آرشیو بزرگ فیلم و سریال «فیلیمو» دسترسی داشته باشند. بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت «مادیران»، از این پس اپلیکیشن فیلیمو با حدود بیست هزار فیلم ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

خریداران تلویزیون‌های هوشمند «ایکس ویژن» از این پس می‌توانند به آرشیو بزرگ فیلم و سریال «فیلیمو» دسترسی داشته باشند. بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت «مادیران»، از این پس اپلیکیشن فیلیمو با حدود بیست هزار فیلم و سریال ایرانی و خارجی به صورت پیش‌فرض در تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن نصب می‌شود و همچنین خریداران این محصول می‌توانند از اشتراک رایگان یک ماهه و تخفیف برای خرید اشتراک سالانه برخوردار شوند.

با اپلیکیشن فیلیمو کاربران می‌توانند به راحتی به حدود بیست هزار فیلم و سریال ایرانی و خارجی دسترسی داشته و حتی با سرعت کم اینترنت و بدون نگرانی بابت حجم مصرفی اینترنت خود و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه از تماشای آنها در تلویزیون‌های 4K و Full HD ایکس ویژن، لذت ببرند. دکتر «علیرضا عبدی» مدیر بازاریابی مادیران در گفتگو با دیجیاتو در مورد اینکه همکاری مادیران و فیلیمو تا چه اندازه می‌تواند باعث افزایش علاقه خریداران ایرانی به تلویزیون ایکس ویژن شود، گفت:

«بسیاری از خریداران محصولات ایکس ویژن جوانان هستند و تاثیرگذاری نظرات نوجوانان نیز در خانواده برای خرید محصولات صوتی و تصویری بسیار زیاد شده است همچنین عمده طرافداران اپلیکیشن فیلیمو نیز همین قشر از افراد جامعه هستند که علاقمند هستند فیلم‌ها و سریال‌ها را با کیفیت تصویر بالا، صدای قدرتمند و صفحه نمایش بزرگ تلویزیون تماشا کنند. ما فکر می‌کنیم نصب این اپلیکیشن در تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن و همچنین اشتراک رایگانی که به خریداران ارائه می‌شود، کار را برای مشتریان راحت کرده و برای آنها جذاب خواهد بود.»

عبدی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا همین همکاری با سایر پلتفرم‌های ویدیویی ایرانی انجام خواهد شد یا خیر، می‌گوید فیلیمو یکی از قدیمی‌ترین و قدرتمند‌ترین پلتفرم‌های ویدئویی است که سهم بازار مناسبی دارد و به همین دلیل مادیران معتقد است این همکاری دست آوردهایی برای هر دو طرف خواهد داشت. اینطور که مدیر بازاریابی مادیران به دیجیاتو گفته آنها فعلا برنامه‌ای برای همکاری با سایر پلتفرم‌های مشابه ندارند.

 

تخفیف فیلیمو

 

تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن به دلیل داشتن سیستم عامل اندروید باعث شده‌اند تا کاربران بتوانند به راحتی به اپلیکیشن‌های گوناگونی دسترسی داشته باشند و از امکانات هوشمند تلویزیون خود استفاده کنند. ایکس ویژن علاوه بر نصب اپلیکیشن فیلیمو به صورت پیشفرض، یک ماه اشتراک رایگان تا ۳۰ درصد تخفیف را برای خرید اشتراک سالانه به خریداران تلویزیون‌های هوشمند خود هدیه می‌دهد. با این اپلیکیشن در تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن امکاناتی نظیر، جست‌وجو در دسته بندی‌های منظم بر اساس ژانر و نوع فیلم و همچنین تنظیم کیفیت پخش فیلم با هر سرعت اینترنت وجود دارد. علاوه بر آن، حجم اینترنت مصرفی برای تماشا و دانلود فیلم روی اپراتورها و اینترنت‌های منتخب رایگان است و برای اپراتورهای دیگر با تخفیف خواهد بود.

تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن اپلیکیشن‌های پرکاربرد و محبوب دیگری را به صورت پیش‌فرض ارائه داده‌ کرده‌اند که در زمینه‌های مختلف خبری، وضعیت آب و هوا و خرید آنلاین قرار می‌گیرند.

گفتنی‌ست تلویزیون ایکس ویژن 49XTU725 به عنوان یک محصول میان رده در بین تلویزیون‌های این شرکت مورد بررسی دیجیاتو قرار گرفت که می‌توانید بررسی آن را مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۸ مرداد ۱۳۹۸

    با وجود اینترنت و سایت های دانلود فیلم های روز دنیا، دیگه چه نیازیه کسی پول فیلیمو بده فیلم سانسور شده قدیمه نگا کنه؟

  • molavy
    molavy | ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

    دو ساله تلویزیون ایکس ویژن نسخه ۴ کی رو داریم. واقعا عالیه. ولی حیف پول که آدم به فیلیمو بده. فازشون معلوم نیست چیه. حتی حالت کودکش هم اصلا برای بچه ها مناسب نیست.

  • Davood Nazari
    Davood Nazari | ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

    آقا بخدا قسم یه نصحیت دلسوزانه؛
    اگه اشتراک 100 سالگی فیلم‌های هالیوودی هم رایگان دادند سمت ایکس ویژن نرید

مطالب پیشنهادی