ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ کلکسیون کپکام تکمیل می‌شود

اخیرا بازار سبک بازی رانر و shoot ’em up داغ شده و همچنان به تعداد این بازی‌ها اضافه می‌شود. Legal Radiation توسعه دهنده بازی Line Defense که چند سال پیش منتشر شده بود یک بازی رانر shoot ’em up ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

اخیرا بازار سبک بازی رانر و shoot ’em up داغ شده و همچنان به تعداد این بازی‌ها اضافه می‌شود. Legal Radiation توسعه دهنده بازی Line Defense که چند سال پیش منتشر شده بود یک بازی رانر shoot ’em up سوم شخص به نام کازارما (Kazarma) در راه دارد که مثل بازی قبلی از جلوه‌های بصری رنگارنگ و زیبا بهره‌مند شده.

در این بازی رانر باید با حرکت به اطراف کشتی‌تان را در مسیر پیش رو هدایت کنید و کار شلیک به اهداف خود به خود انجام می‌شود. در حال حاضر فاز بتای بازی تمام شده و احتمالا تا پایان آگوست یعنی دو هفته دیگر برای کاربران iOS منتشر خواهد شد.

بازی مبارزه‌ای کارتی Teppen که کپکام برای موبایل گیمرها منتشر کرده را در یکی از هفت سنگ‌های قبل به شما معرفی کرده بودیم. این بازی در ابتدا فقط برای کاربران آمریکای شمالی و اروپا در دسترس قرار گرفته بود اما حالا برای کشورهای ژاپن، استرالیا، هنگ کنگ و... هم منتشر شده است.

نقطه قوت این بازی تصویرسازی خوب و جلوه‌های بصری زیباست و البته استفاده از کاراکترهای آشنای بازی‌های کپکام. برای تکمیل کردن جمع کاراکترها حالا کپکام جیل ولنتاین از رزیدنت اویل و یک پک کارتی جدید به نام Day of Nightmares را هم تا ماه آینده به بازی اضافه خواهد کرد.

OneBit Adventure

بازی رانر

  • بازی آفلاین است.

بر خلاف چیزی که از نام بازی ممکن است به ذهنتان خطور کند بازی بیشتر به عصر 8 بیتی شباهت دارد. تم بازی در دسته‌بندی سیاهچالگردی (dungeon-crawler) جای می‌گیرد و باید در اعماق سیاهچال‌ها و هزارتوهای تاریک آن به دنبال غنیمت بگردید. مثل تقش آفرینی‌های دیگر هرچه تجهیزات بهتری داشته باشید امکان زنده ماندنتان بیشتر است. OneBit Adventure فعلا در فاز توسعه قرار دارد و احتمالا در حین بازی با باگ‌هایی رو به رو شوید.

OneBit Adventure

OneBit Adventure

سازنده: Galactic Slice قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15 مگابایت زبان:

ROOMS: The Toymaker's Mansion

بازی رانر

  • بازی آفلاین است.

ROOMS: The Toymaker's Mansion یک بازی معمایی است که در هر قسمت شما را وارد یک اتاق کوچک می‌کند تا معماهای آن را حل کرده و راهی برای رفتن به اتاق بعدی پیدا کنید. سختی بازی کم کم زیاد شده و همزمان مکانیک‌های جدید بازی با سرعت مناسبی برایتان رو می‌شود. در این بازی هدایت دختربچه‌ای را در دست می‌گیرید که وارد عمارت یک اسباب‌بازی ساز شده است.

داستان بازی طی پیشروی در عمارت برایتان به صورت کات سین‌هایی نمایش داده می‌شود و علاوه بر این با اسباب‌بازی‌های شیطانی و خطرناکی مواجه می‌شوید. همه این المان‌های در کنار هم یک بازی معمایی خوب را شکل می‌دهند که قطعا از تجربه آن لذت خواهید برد.

ROOMS: The Toymaker's Mansion

ROOMS: The Toymaker's Mansion

سازنده: HandMade Game قیمت: 4.99 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 65/287.1 مگابایت زبان:

COREz

بازی رانر

  • بازی آفلاین است.

به نظر می‌رسد فعلا توجه توسعه دهندهای بازی‌های موبایل به سمت بازی‌های پیکسل آرتی جلب شده و هر هفته شاهد انتشار حداقل چند بازی در این تم هستیم. %111 هم تا به حال چند بازی پیکسلی منتشر کرده که COREz جدیدترین آن‌هاست. بر خلاف بازی‌های قبلی پیکسلی آن‌ها، این یکی با جزئیات گرافیکی کاملتر طراحی شده.

در COREz باید سیاره‌تان را با برجک‌های مختلف تجهیز کنید تا با استفاده از آن‌ها قدرت مقابله در مقابل تهدیدات دشمنان را داشته باشید. همینطور که در بازی پیشروی می‌کنید برجک‌ها و قابلیت‌های جدیدی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

COREz

COREz

سازنده: 111% قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 38/238.3 مگابایت زبان:

They Breathe

بازی رانر

  • بازی آفلاین است.

بین بازی‌های مستقل همیشه عناوین خوب زیادی پیدا می‌شود و They Breathe هم می‌تواند یکی از آن‌ها باشد. در این بازی شما کنترل یک قورباغه تنها را به عهده دارید که باید به اعماق یک جنگل سیل زده شیرجه بزند. همینطور که در آب غوطه ور هستید باید به دنبال حباب‌های هوا برای نفس کشیدن و زنده ماندن باشید و البته همیشه دشمنانی وجود دارند که قصد جان قورباغه شما را داشته باشند.

هر چه بیشتر در اعماق آب فرو بروید بازی وضعیت متفاوت‌تری پیدا خواهد کرد و برای اینکه پایان بازی لو نرود فقط همینقدر را بدانید که اوضاع زودتر از چیزی که فکرش را بکنید قمر در عقرب می‌شود. بازی کوتاه است و در سی دقیقه تمام می‌شود و همین مساله آن را به یک تجربه جالب و به یاد ماندنی تبدیل می‌کند.

They Breathe

They Breathe

سازنده: The Working Parts قیمت: 1.49 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 60/249.4 مگابایت زبان:

Top Speed 2: Drag Rivals & Nitro Racing

بازی رانر

  • بازی آنلاین است.

در این بازی مسابقه‌ای که در سبک Drag Racing یا همان مسابقه شتاب است حرکت ماشین به صورت خودکار انجام می‌شود و کاری که شما باید انجام دهید این است که در زمان مناسب از قابلیت نیترو استفاده کنید تا از حریف جلو بیفتید. بیش از 70 نوع ماشین مختلف در بازی گنجانده شده و می‌توانید با امتحان انواع و اقسام تیونینگ و شخصی‌سازی، خودرویتان را به بهترین نحو برای رقابت با سایر بازیکنان تجهیز کنید. بازی مدهای مختلفی مثل داستانی و الیت دارد و سه نقشه مختلف فرودگاه، بزرگراه و اسکله قابل انتخاب هستند.

Top Speed 2: Drag Rivals & Nitro Racing

Top Speed 2: Drag Rivals & Nitro Racing

سازنده: T-Bull قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 1500/متغیر مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی