ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ کلش رویال با چاشنی گیرز آو وار

طی هفته گذشته بخش اروپای باندای نامکو از یک بازی RPG جدید برای اندروید و iOS رونمایی کرد که Sword Art Online Alicization Braiding نام دارد و البته فعلا برای انتشار در سال 2020 و در ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

طی هفته گذشته بخش اروپای باندای نامکو از یک بازی RPG جدید برای اندروید و iOS رونمایی کرد که Sword Art Online Alicization Braiding نام دارد و البته فعلا برای انتشار در سال 2020 و در ژاپن برنامه ریزی شده است. با این حال با توجه به مقبولیتی که سری بازی‌های Sword Art Online تا به اینجا بین گیمرها به دست آورده‌اند می‌شود انتظار داشت که باندای نامکو بازی جدید را برای کشورهای دیگر هم منتشر کند. با اینکه فعلا اطلاعات زیادی از این نقش آفرینی جدید در دست نیست اما احتمالا طی هفته‌های آینده جزئیات بیشتری به اطلاع عموم خواهد رسید.

حتما برای شما هم پیش آمده که با تجربه یا حتی تماشای برخی بازی‌ها فکر کنید که سازندگان با عشق آن را طراحی کرده و توسعه داده‌اند. Norman’s Night In هم از بازی‌هاییست که با دیدن تریلر پیش نمایش آن همین حس به مخاطب القا می‌شود. این بازی را استودیوی دو نفره Bactrian Games برای مدتی هست که در دست توسعه داشته‌اند و حالا قرار است آن را در تاریخ 27 شهریور (18 سپتامبر) برای اندروید و iOS منتشر کنند. تمام مراحل این بازی پلتفرمر ماجراجویی با دست طراحی شده و بنابراین ظرافت‌های بصری بازی می‌تواند نقطه قوتی برای آن باشد.

این هفته دو بازی مورد انتظار یعنی Witcheye و گیرز پاپ برای موبایل‌ها منتشر شده که در ادامه به معرفی مختصری از آن‌‌ها هم خواهیم پرداخت. با هفت سنگ این هفته دیجیاتو همراه باشید.

Witcheye

  • بازی آفلاین است.

این بازی پیکسل آرتی برای کسانی که عاشق پلتفرمر هستند اما از دویدن و پریدن‌های تکراری کلاسیک این بازی‌ها خسته شده‌اند، یک گزینه ایده‌آل خواهد بود. Witcheye در واقع برای به وجود آوردن این تغییر در گیم‌پلی، کنترل یک چشم پرنده را به عهده شما می‌گذارد تا با سوایپ و کوبیدنش به محیط آن را به اطراف هدایت کرده و با Tap هم آن را متوقف کنید.

مثل تمام پلتفرمرها موانع محیطی سر راهتان قرار دارند که باید از آن‌ها اجتناب کنید و برای از بین بردن دشمنان هم کافیست چشم پرنده را به آن‌ها بکوبید تا نابود شوند. هر کدام از دشمنان استراتژی حمله و دفاع مخصوص به خودشان را دارند و باید با توجه به آن‌ها و البته نقاط ضعفشان حملات خود را تدارک ببینید.

طراحی هنری زیبای بازی، بیش از 50 مرحله که به خوبی طراحی شده‌اند، آیتم‌های قابل جمع‌آوری زیاد و البته داستان جالبی که همه این المان‌ها را به هم مرتبط می‌کند از جمله عواملی هستند که بازی را به یکی از خوب‌های امسال تبدیل می‌کنند. با اینکه سازندگان Witcheye  از یک ایده به نظر ساده برای متفاوت کردن بازی استفاده کرده‌اند اما با همین روش می‌توانند یک تجربه منحصر بفرد و جذاب برایتان خلق کنند.

Witcheye

Witcheye

سازنده: DevolverDigital قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 108/402.2 مگابایت زبان:

Gears POP

گیرز پاپ

  • بازی آنلاین است.

این روزها دیدن اینکه از همه بازی‌ها و کاراکترها یک ورژن فانکو پاپی هم به وجود می‌آید دیگر برایمان به مساله‌ای عادی شده و زمانی که گیرز پاپ در کنفرانس 2018 E3 معرفی شد احتمالا خیلی‌ها مشتاق ملاقات با مارکوس فنیکس فانکو پاپی و رفقایش بوده‌اند. حالا این بازی برای اندروید و iOS منتشر شده و توانسته المان‌ها و عناصر اصلی بازی گیرز آو وار را این بار در سبک کلش رویال به خوبی پیاده‌سازی کند.

گیرز پاپ در واقع یک مالتی پلیر همزمان است که نمای دوربین روی شانه که در سری گیرز آو وار مورد استفاده قرار گرفته را با دوربین سبک استراتژی (دید از بالا) جایگزین کرده است. در این بازی مثل اکثر بازی‌های سبک کلش رویال باید یک تیم متشکل از چند نیرو (در گیرز پاپ هشت نیرو) بسازید و وارد مبارزه سه دقیقه‌ای با سایر بازیکنان شوید. هدف نیروهای شما هم این است که پاسگاه و برجک‌های دشمنان را نابود کنند.

Gears POP

Gears POP

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 285.6/متغیر مگابایت زبان:

Man Vs. Missiles

  • بازی آفلاین است.

استودیوی Spiel که قبلا یک بازی دیگر با نام Man Vs. Missiles را منتشر کرده بود حالا یک نسخه جدید از این بازی را با نام Man Vs. Missiles: Combat و با اضافه کردن عناصر جدید برای اندروید و iOS روانه گوگل پلی و اپ استور کرده است. همانطور که از نام بازی بر می‌آید Man Vs. Missiles: Combat شما را در مقابل هواپیماها و موشک‌های دشمن قرار می‌دهد.

باید با شلیک به هواپیماهای دشمن آن‌ها را نابود کرده و در عین حال سعی کنید از موشک‌هایی که به سمت شما شلیک می‌کنند جان سالم به در ببرید. برای هواپیمای شما یک نوار سلامتی درنظر گرفته شده و می‌توانید در حین بازی پاور آپ‌هایی هم دریافت کرده و استفاده کنید.

Man Vs. Missiles

Man Vs. Missiles

سازنده: Spiel قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 32/146.3 مگابایت زبان:

Beholder 2

  • بازی آفلاین است.

Beholder 2 شماره دوم از بازی جاسوسی Beholder است و شما را در نقش یک مامور وزارتخانه در دولت توتالیتر بازی قرار می‌دهد که تازه استخدام شده و قصد دارد پله‌های ترقی را هر چه سریعتر طی کند. در واقع هدف شما این است که از انتهای نردبان مقام‌های دولتی به پست نخست وزیری برسید اما این کار قطعا ساده نخواهد بود چرا که باید تصمیمات مهم و سرنوشت‌سازی را در این مسیر اتخاذ کنید.

بنابراین می‌توانید انتخاب کنید که یک بوروکرات مسئولیت پذیر باشید یا به یک رئالیست تبدیل شوید که به دیگران اجازه نمی‌دهد سر راهش قرار بگیرند و به هر قیمتی که شده آن‌ها را از سر راهش بر می‌دارد. به هرحال بازی در هر قدم شما را با تصمیمات اخلاقی سختی مواجه می‌کند که روند داستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و البته با این اوصاف بازی پایان‌های متفاوتی هم خواهد داشت.

Beholder 2

Beholder 2

سازنده: Alawar Entertainment, Inc قیمت: 7.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 52/1800 مگابایت زبان:

Bullet Hell Monday Black

  • بازی آفلاین است.

بازی‌های سبک bullet hell در واقع یکی از زیر شاخه‌های بازی‌های shoot 'em up هستند که در آن‌ها باید در مقابل موج بی پایان گلوله‌های رنگی جاخالی دهید و جان سالم به در ببرید. Bullet Hell Monday Black هم در همین سبک است و در واقع ریمیکسی از بازی Bullet Hell Monday است که پیشتر منتشر شده بود.

در این بازی دو نوع اسلحه و شش نوع حمله ویژه در اختیارتان قرار داده می‌شود. علاوه بر این چهار سطح سختی مختلف هم برای بازی در نظر گرفته شده تا بر اساس مهارتتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر از طرفداران این سبک هستید Bullet Hell Monday Black یکی از بهترین‌هایی است که می‌توانید پیدا کنید.

Bullet Hell Monday Black

Bullet Hell Monday Black

سازنده: MASAYUKI ITO قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 59/106.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mamadoo
    Mamadoo | ۲ شهریور ۱۳۹۸

    حتمی دارید شوخی میکنید نه ؟
    اقای کریمی کجاست فیفا ۲۰ بتاش اومده در مورد اون یه کلمه هم تا حالا نگفتین اقای کریمی همیشه خیلی سریع اینجور موارد رو بررسی میکرد

مطالب پیشنهادی