ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 11 پرو
تکنولوژی

ویدیوی غیر رسمی از ماکت‌های آیفون 11 و 11 پرو [تماشا کنید]

آیفون‌های 2019 روز 19 شهریور (10 سپتامبر) رونمایی می‌شوند و همین حالا به لطف اطلاعات و رندرهایی که از سری جدید در دست داریم تقریبا می‌دانیم که اپل چه برنامه‌ای برای گوشی جدیدش پیاده‌سازی کرده ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

آیفون‌های 2019 روز 19 شهریور (10 سپتامبر) رونمایی می‌شوند و همین حالا به لطف اطلاعات و رندرهایی که از سری جدید در دست داریم تقریبا می‌دانیم که اپل چه برنامه‌ای برای گوشی جدیدش پیاده‌سازی کرده است. اخیرا هم ویدیویی غیر رسمی از ماکت‌های مدل 6.1 اینچی یعنی آیفون 11 و همچنین آیفون 11 پرو منتشر شده است.

این ویدیو با نمایش یک ماکت از آیفون 11 شروع شده و سپس به نمایش ماکت آیفون 11 پرو مدل 5.8 اینچی می‌پردازد. قاب‌های نمایش داده شده در این ویدیو هم توسط Pitaka تولید شده و از جنس فیبر کربن هستند.

آیفون 11 پرو دو مدل 5.8 اینچی و 6.5 اینچی خواهد داشت که هر دو از نمایشگر امولد استفاده می‌کنند. اما ویژگی جدید هر سه گوشی جدید آیفون، ماژول دوربین مربعی آن‌هاست که در بخش بالای سمت چپ پنل شیشه‌ای پشت گوشی قرار گرفته.

با توجه به اطلاعاتی که تا به حال منتشر شده آیفون 11 پرو دو دوربین (دوربین اصلی + دوربین تله فتو با زوم اپتیکال دو برابری) دارد، اما برای آیفون 11 پرو همین مجموعه به انضمام یک دوربین فوق عریض با میدان دید 120 درجه در نظر گرفته شده است.

هر سه مدل آیفون از چیپست 7 نانومتری A13 Bionic استفاده می‌کنند و انتظار می‌رود ظرفیت باتری هم بین 5 تا 20 درصد افزایش پیدا کند. بر همین اساس گفته می‌شود احتمالا آیفون 11 پرو از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده کند. این بالاترین ظرفیتی است که تا به حال اپل برای باتری یک گوشی آیفون در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • r.age
    r.age | ۵ شهریور ۱۳۹۸

    خیلی ضایعس...

مطالب پیشنهادی