ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ریلمی XT
تکنولوژی

ریلمی XT معرفی شد؛ اولین گوشی دنیا با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی

کمپانی نوپای ریلمی که نام آن به گوش بسیاری از کاربران هم نخورده، از نخستین موبایل مجهز به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی رونمایی کرده که تصویر برداری دنیای موبایل را دستکم روی کاغذ به قلمروی جدیدی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۹

کمپانی نوپای ریلمی که نام آن به گوش بسیاری از کاربران هم نخورده، از نخستین موبایل مجهز به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی رونمایی کرده که تصویر برداری دنیای موبایل را دستکم روی کاغذ به قلمروی جدیدی می کشاند.

این موبایل که ریلمی XT نام دارد، از دوبین اصلی چهارگانه متشکل از سنسورهای اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، الترا واید ۸ مگاپیکسلی با زوایه دید ۱۱۹ درجه ای، عمق سنج ۲ مگاپیکسلی و حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو بهره می برد. همانطور که می بینید از دوربین تله فوتو خبری نیست اما امکان زوم دیجیتال وجود دارد.

سنسور ۶۴ مگاپیکسلی ایزوسل GW1 با اندازه ۱/۱.۷ اینچ و گشودگی دیافراگم f/1.8 پیکسل های ۰.۸ میکرونی دارد و با تکیه بر فناوری تتراسل چهار پیکسل را در نور کم با هم ترکیب کرده و تصویری با کیفیت بالاتر تولید می کند. خروجی سنسور رزولوشنی برابر با ۹۲۴۸ در ۶۹۳۶ دارد اما پس از ترکیب پیکسل ها شبیه به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی ۱.۶ میکرونی است. فناوری Super PD حسگر هم کارایی و سرعت فوکوس خودکار با تشخیص فاز را ارتقا داده است.

ریلمی XT

ریلمی XT از نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با رزولوشن +FHD بهره می برد که زیر آن حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. بریدگی قطره ای فوقانی هم میزبان دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است.

این گوشی جدای از دوربین تا حد زیادی شبیه ریلمی ۵ پرو است، برای مثال از چیپست اسنپدراگون ۷۱۲، ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی دستگاه هم به لطف شارژ سریع ۲۰ واتی به سرعت پر می شود.

از ویژگی های دیگر می توان به جک هدفون ۳.۵ میلی متری، رابط کاربری ColorOS 6.0.1 بر پایه اندروید پای و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد.

ریلمی XT از ۲۵ شهریور به بازار خواهد آمد اما کمپانی سازنده قیمت آن را اعلام نکرده است. انتظار می رود فردا شیائومی هم از ردمی نوت ۸ پرو با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pnwxyz
    pnwxyz | ۶ شهریور ۱۳۹۸

    کی فکرشو میکرد یه روزی جک 3.5 میلی متری ویژگی به حساب بیاد?

مطالب پیشنهادی