ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی ساعت هوشمند Versa 2 توسط فیت بیت

شرکت فیت بیت ساعت هوشمند ورسا 2 (Versa 2) را اعلام کرد. این محصول که جانشین ساعت هوشمند Versa می شود از نمایشگر OLED، پردازنده سریع تر و باتری بادوام تر بهره مند است. شرکت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

شرکت فیت بیت ساعت هوشمند ورسا 2 (Versa 2) را اعلام کرد. این محصول که جانشین ساعت هوشمند Versa می شود از نمایشگر OLED، پردازنده سریع تر و باتری بادوام تر بهره مند است.

شرکت فیت بیت (Fitbit) علاوه بر ساعت هوشمند ورسا 2 مربی ورزشی مجازی خود به نام Fitbit Premium را هم معرفی کرد. کاربر می تواند با پرداخت اشتراک ماهانه 10 دلار یا سالانه 80 دلار از برنامه های اختصاصی ورزشی و رژیمی این سرویس استفاده کند.

تمام مدل های ساعت هوشمند ورسا 2 بدنه آلومینیومی داشته و به لطف تکنولوژی NFC کاربر می تواند از طریق اپ Fitbit Pay خریدهای خود را به راحتی انجام دهد. یک سنسور ضربان قلب به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته ضربان قلب را اندازه می گیرد.

ساعت هوشمند ورسا 2 تا عمق 50 متری ضدآب بوده و حالت های متنوعی برای اندازه گیری میزان دویدن، دوچرخه سواری، تمرینات یوگا و مدت زمان خوابیدن دارد. قابلیت Sleep Score با توجه به ضربان قلب کاربر به الگوی خوابیدن او امتیاز می دهد.

ساعت ذکور دارای قابلیت صفحه همیشه روشن (Always on Display) بوده که مطلع شدن از زمان و تمرینات و عمر باتری را بیش از پیش آسان می کند. سازنده مدعی شده باتری این محصول با یک مرتبه شارژ کردن تا 5 روز دوام می آورد که یک روز کامل بیشتر از نسل قبلی است.

یک دکمه در طرف چپ ساعت هوشمند ورسا 2 تعبیه شده که قابل برنامه ریزی است. نبود GPS داخلی نقطه ضعف این ساعت محسوب شده که البته با هماهنگ کردن گوشی با ساعت برطرف می شود.

ساعت هوشمند فیت بیت ورسا 2 از حالا برای پیش خرید موجود بوده و از تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور) به بازار عرضه خواهد شد. قیمت این محصول در مدل پایه 199 دلار و برای مدل special edition با بند بافتنی اضافه 229 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی