ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی اقتصادی آنر پلی 3 با دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

در کنار آنر 20S که دیروز به عنوان میان رده ای با دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد، گوشی دیگری به نام آنر پلی 3 هم رونمایی شده است. این محصول در رده قیمتی اقتصادی قرار ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

در کنار آنر 20S که دیروز به عنوان میان رده ای با دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد، گوشی دیگری به نام آنر پلی 3 هم رونمایی شده است. این محصول در رده قیمتی اقتصادی قرار می گیرد اما دوربین پیشرفته و باتری پرظرفیتی دارد.

آنر پلی 3

مهم ترین ویژگی آنر پلی 3 دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است که به لنزی با ضریب اف 1.8 مجهز شده. در کنار دوربین اصلی، سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض 120 درجه را هم می بینیم. سنسور عمق سنج هم این ماژول دوربین سه گانه را تکمیل می کند. دوربین سلفی این دستگاه 8 مگاپیکسلی بوده و داخل حفره ای در گوشه بالای نمایشگر جای گرفته است.

آنر پلی 3

نمایشگر آنر پلی 3 با ابعاد 6.39 اینچ از نوع IPS LCD بوده و رزولوشنی برابر با 1560×720 پیکسل دارد. این نمایشگر با روکش ضدخش آلومینوسیلیکات محافظت می شود که البته سازنده آن مشخص نیست. به گفته سازنده، نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی به 90 درصد می رسد. آنر توانسته اندازه حفره داخل صفحه را 30 درصد کاهش داده و قطر آن را به 4.5 میلیمتر برساند.

آنر پلی 3

آنر پلی 3 از چیپست Kirin 710F بهره می برد که چهار هسته قدرتمند کورتکس A73 و چهار هسته کم مصرف کورتکس A53 همراه با پردازشگر Mali-G51 MP4 در آن تعبیه شده اند. مدل پایه این گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود، اما می توانید مدل های دیگری با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را خریداری کنید. امکان افزایش حافظه با کارت میکرو اس دی هم در این دستگاه وجود دارد.

آنر پلی 3

باتری پرظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی آنر پلی 3 حداکثر با توان 10 وات شارژ می شود. بدین ترتیب حدود 2 ساعت و نیم زمان برای شارژ کامل آن نیاز خواهید داشت. همچنین متأسفانه خبری از درگاه USB-C در این گوشی نیست و باید از درگاه ماقبل تاریخ میکرو USB استفاده کنید.

قیمت مدل پایه آنر پلی 3 با ترکیب 4/64 حدود 140 دلار تعیین شده و مدل های دیگر با ترکیب 4/128 یا 6/64 هم حدود 180 دلار قیمت دارند. بدین ترتیب شاهد یکی از ارزان قیمت ترین موبایل های دنیا با دوربین 48 مگاپیکسلی هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی