ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قطع آنتن گوشی های مسافری
تکنولوژی

اتحادیه فروشندگان موبایل: برای حل مشکل موبایل‌های مسافری قطع شده مذاکره می‌کنیم

بعد از انتشار اطلاعیه همتا مبنی بر قطع آنتن ۳۰ هزار گوشی تلفن همراه که به شکل متخلفانه ثبت شده بودند، حالا رییس اتحادیه فروشندگان موبایل خبر می‌دهد که در حال رایزنی با مسئولین است ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۰

بعد از انتشار اطلاعیه همتا مبنی بر قطع آنتن ۳۰ هزار گوشی تلفن همراه که به شکل متخلفانه ثبت شده بودند، حالا رییس اتحادیه فروشندگان موبایل خبر می‌دهد که در حال رایزنی با مسئولین است تا مشکل را حل کند.

«ابراهیم درستی»، رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی، تصویری و تلفن همراه، در خصوص اعتراضات موبایل‌فروشان در پاساژ علاءالدین تهران به خبرگزاری برنا گفته که دلیل این اعتراضات قطع شدن تلفن‌های همراه رجیستر شده بوده: «یک سری از تلفن‌های همراه بوده که این تلفن‌ها ریجستر شده و به مشکل برخورده و از طریق اپراتورها به هر علتی فعالیتشان، قطع شده بود.»

قطع آنتن گوشی های مسافری

به گفته درستی آنها در تلاش هستند که با مسئولین مربوطه صحبت کنند تا مشکلات حل شود: «سعی می‌کنیم با رایزنی که با مسئولین داریم، مشکل کسبه را حل کنیم که برای مصرف‌کننده مشکلی پیش نیاید. انشالله رایزنی می‌کنیم و مشکل حل خواهد شود. با مسئولین ذیربط در بخش ریجستر مشکل را حل می‌کنیم.»

ابراهیم درستی تاکید کرده که آنها با شلوغ کردن موافق نیستند و به صورت دیپلماسی اداری مشکل را در یکی دو روز آینده حل خواهند کرد:

«ما حداقل توانستیم به عنوان رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه به صورت دیپلماسی اداری کاری انجام دهیم. الان کسبه سر کارشان هستند و در بازار آشوبی وجود ندارد.»

قطع آنتن گوشی های مسافری

گفتنیست پیش از این اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی نیز خبر از پیگیری برای حل این مشکل داده بود. «مهدی محبی»، رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی در گفتگو با دیجیاتو گفته بود:

«ما در حال مذاکره و پیگیری این مسئله از طریق همتا هستیم. اگرچه در این میان تخلف شده است، اما این مسئله ناشی از بی‌اطلاعی اعضای ما بوده است. از همتا خواهش کرده‌ایم تا مساعدت کنند و از این به بعد اگر تخلفی اتفاق افتاد، آنتن‌ها را قطع کنند. چون حالا این موبایل‌های قطع شده باید از کشور خارج شود و همین مسئله به کشور ضرر می‌زند. از طرفی پس دادن و پس گرفته این گوشی‌ها هم برای مردم و کسبه هزینه دارد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲ مهر ۱۳۹۸

    این کارها علاوه بر گرون‌تر شدن ماشین ها، باعث میشه که امکان واردات گوشی های خاص که نماینده رسمی ندارن وجود نداشته باشه چون تنها راه ورود اونا قاچاق بود و الان با این وضعیت دیگه این گوشی ها در ایران فعال نمیشن مگر اینکه خودمون مسافر باشیم و از خارج از کشور خریده باشیم

  • MOHAMMAD pourabdullah
    MOHAMMAD pourabdullah | ۲ مهر ۱۳۹۸

    چرا دیجیاتو صحبت نمی‌کنید با آقای وزیر چرا باید واسه ریجستر باید پاسپورت لازم باشه همین پاسپورت باعث میشه قیمت موبایل بیش از پانصد هزار تومن افزایش پیدا کنه. جوش بالا رفتن دلار و بالا رفتن قیمت گوشی بزنیم یا جوش ریجستر پاسپورت. کجا دنیا اینجور مشکلی وجود داره که تو خراب شده ای به نام ایران این مشکل وجود داره

مطالب پیشنهادی