ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اوضاع مالی HTC
تکنولوژی

روند زیاندهی اچ تی سی بعد از 26 ماه متوقف شد

روند ضرردهی کمپانی اچ تی سی در اتفاقی غیرمنتظره با افزایش ناچیز درآمد کل در ماه سپتامبر 2019 متوقف شد تا این شرکت به روند ناامید کننده 26 ماه کاهش درآمد پایان دهد. برای نخستین ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | ۰۸:۵۰

روند ضرردهی کمپانی اچ تی سی در اتفاقی غیرمنتظره با افزایش ناچیز درآمد کل در ماه سپتامبر 2019 متوقف شد تا این شرکت به روند ناامید کننده 26 ماه کاهش درآمد پایان دهد.

برای نخستین بار از ژوئن 2017، میزان درآمدهای شرکت اچ تی سی در ماه گذشته میلادی نسبت به ماه قبل و همچنین مدت مشابه سال قبلش افزایش یافت. میزان درآمد کل این شرکت در ماه سپتامبر 2019 حدود 41 میلیون دلار بوده که نسبت به ماه آگوست 2019 افزایش 73.56 درصدی را نشان می دهد.

روند ضرردهی شرکت اچ تی سی با افزایش ناچیز درآمد در ماه سپتامبر 2019 متوقف شد

مبلغ فوق در مقایسه با درآمد 40 میلیون دلاری این شرکت در سپتامبر سال گذشته میلادی، افزایش ناچیز 1.53 درصدی را نشان می دهد که برای این شرکت فعال در زمینه تولید تلفن هوشمند و هدست های واقعیت مجازی، به هیچ عنوان رقم بالایی به حساب نمی آید. با این وجود این افزایش درآمد در مقایسه با گزارش مالی فاجعه بار این شرکت در ماه ژوئن سال 2019، بهترین درآمد ماهانه محسوب می شود.

نمی توان با اطمینان از علل افزایش درآمد این شرکت در ماه سپتامبر 2019 صحبت کرد؛ ولی به احتمال زیاد فروش محصولات واقعیت مجازی عامل افزایش درآمد این شرکت در ماه سپتامبر بوده است. این کمپانی تایوانی قرار است با تولید تلفن هوشمند با مودم 5G بازگشت باشکوهی به بازار تلفن های هوشمند داشته باشد. فروش خوب محصولات واقعیت مجازی می تواند راه را برای موفقیت های آینده این شرکت هموار کند.

شرکت اچ تی سی مدت هاست که در بازار تلفن هوشمند حضوری ندارد و به دست فراموشی سپرده شده است. اواخر شهریور ماه مدیرعامل این شرکت تغییر کرد. او دو هفته بعد در یک مصاحبه اعتراف کرد که این شرکت نوآوری را در حوزه موبایل متوقف کرده است.

با وجود مشکلاتی که شرکت اچ تی سی با آنها دست و پنجه نرم می کند، هر تغییر مثبتی، هر چند کوچک، می تواند به عنوان کورسوی امیدی برای این شرکت تایوانی باشد و طرفداران این برند نوستالژیک را به بازگشت به دوران باشکوه گذشته امیدوار کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohamadreza Rohiye
    Mohamadreza Rohiye | ۱۶ مهر ۱۳۹۸

    گوشیم اچ تی سیه منتظر پرچمدار جدیدشم تا عوضم کنم،برندای دیگه اصلا نمیتونم دستم بگیرم،کلا اچ تی سی دو تا حالت داره یا خیلی خوشت میاد از این برند یا اصلا خوشت نمیاد

مطالب پیشنهادی