ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان درخواست تپ‌سی توسط مسیریاب بلد فراهم شد

نقشه و مسیریاب بلد و تپ‌سی، یک همکاری استراتژیک را آغاز کرده‌اند. بر همین اساس کاربران مسیریاب بلد می‌توانند از داخل اپلیکیشن، توسط تپ‌سی درخواست تاکسی اینترنتی داشته باشند. «حسین حجازی» مدیر توسعه تجاری بلد ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۶

نقشه و مسیریاب بلد و تپ‌سی، یک همکاری استراتژیک را آغاز کرده‌اند. بر همین اساس کاربران مسیریاب بلد می‌توانند از داخل اپلیکیشن، توسط تپ‌سی درخواست تاکسی اینترنتی داشته باشند.

«حسین حجازی» مدیر توسعه تجاری بلد در گفتگو با دیجیاتو و در خصوص جزییات این همکاری، تاکید می‌کند که این روند فعلاً در قالب یک تهاتر بوده و هیچ‌یک از طرفین مبلغی به یکدیگر برای انجام این پروژه مشترک پرداخت نکرده‌اند. او همچنین به این موضوع اشاره می‌کند که این همکاری به سبب تکمیل زنجیره سرویس‌های بلد صورت گرفته است:

«ما بر این باوریم زمانی که یک کاربر یک مقصد را جستجو می‌کند، یا می‌خواهد شماره تماس و آدرس و ساعات کاری آن مقصد را دریابد و یا قصد سفر به آنجا را دارد. در مورد گزینه‌های اول در سعی و تلاش هستیم که این موارد را به بلد اضافه کنیم ولی در مورد سفر کردن نیز تاکنون گزینه‌های ماشین شخصی و حمل و نقل عمومی را داشتیم که با توجه به جمعیت بالای کاربران تاکسی‌های اینترنتی، تصمیم گرفتیم این گزینه را نیز در کنار سایر گزینه‌ها در اپلیکیشن خود داشته باشیم.»

 

او در پاسخ به این پرسش که در هر حال هزینه‌های تاکسی‌های آنلاین از حمل و نقل عمومی بالاتر است و با وجود چنین واقعیتی، آیا گزینه سفر با تاکسی آنلاین توجیه خاصی دارد، به دیجیاتو می‌گوید: «ما می‌خواهیم نیاز قشرهای مختلف را برطرف کنیم و تداخلی در این نمی‌بینیم که در کنار مسیر حمل و نقل عمومی، مسیر تاکسی آنلاین را نیز برای کاربر در نظر بگیریم. در واقع ما با این کار در وقت کاربرانی که از این سرویس‌ها استفاده می‌کنند صرفه‌جویی کردیم و این همکاری باعث شده که کاربر در همان اپلیکیشن بلد، بعد از اینکه از مسیریابی به مقصد مطلع شد، بدون اتلاف وقت درخواست تاکسی آنلاین بدهد.»

مدیر توسعه تجاری بلد تاکید دارد زمانی که هزینه حمل و نقل عمومی در آینده‌ای نه چندان دور در اپلیکیشن بلد نمایش داده شود، این موضوع می‌تواند به نفع استفاده از حمل و نقل عمومی شود: « کاربران با دیدن و مقایسه قیمت‌ها، خودشان ترجیح می‌دهند که از کدام سرویس استفاده کنند.»

حجازی همچنین می‌گوید که دروازه همکاری با تمامی کسب‌وکارها در اپلیکیشن بلد باز است و آنها چنین همکاری را با دیگر تاکسی‌های آنلاین نیز می‌توانند انجام دهند. او تاکید می‌کند که در بلد «هیچ دری روی پاشنه انحصارگرایی نمی‌چرخد» و درباره همکاری اولیه با تپ‌سی زودتر چراغ سبز نشان دادند و با دید بازتری و با سرعت بیشتری این همکاری را آغاز کردند و در نتیجه اولین همکاری با این مجموعه صورت گرفت.»

از سوی دیگر «اردلان پویابهار»، مدیر تیم محصول تپ‌سی نیز در گفتگو با دیجیاتو، درباره هدف تپ‌سی از این همکاری می‌گوید:

«ما در تپ‌سی به دنبال تسهیل حمل و نقل درون شهری برای مردم هستیم. بنابراین اگر فرصت‌هایی وجود داشته باشد که بتوانیم با ایجاد یک هم‌افزایی، در راستای این هدف حرکت کنیم، حتما استفاده می‌کنیم. همکاری با «بلد» هم از همین جنس است چرا که این اپ، یک نقشه و مسیریاب است و احتمالا برخی از کاربران، برای مشاهده مسیرشان تا مقصد و حرکت به سمت آن، از این اپ استفاده می‌کنند، پس حضور تپ‌سی در بلد، می‌تواند به کاربران کمک کند که بدون انجام هیچ فعالیت اضافه‌، از داخل خود اپ، تپ‌سی بگیرند.»

پویابهار همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تپسی برنامه‌ای برای همکاری مشابه با سایر اپلیکیشن‌های این حوزه دارد یا خیر، می‌گوید: «در راستای هدفی که داریم، حتما استقبال می‌کنیم که بتوانیم با سایر اپ‌هایی که به نوعی با ما مرتبط هستند ارتباط برقرار کنیم و کار کاربرانمان را تسهیل کنیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی