ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اهدای ساعت هواوی واچ جی تی 2 در ازای شیرجه زدن به داخل آب سرد

هواوی در اقدامی جالب ساعت هواوی واچ جی تی 2 را به طور رایگان هدیه داد. البته افراد برای به دست آوردن این ساعت هوشمند باید به داخل آب سرد رودخانه تیمز لندن شیرجه می ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

هواوی در اقدامی جالب ساعت هواوی واچ جی تی 2 را به طور رایگان هدیه داد. البته افراد برای به دست آوردن این ساعت هوشمند باید به داخل آب سرد رودخانه تیمز لندن شیرجه می زدند.

مراسم هدیه دادن ساعت هواوی واچ جی تی 2 امروز ساعت 12 به وقت محلی در لنگرگاه ویکتوریا در شهر لندن برگزار شد. در این مسابقه شناگران باید با شیرجه زدن در رودخانه تاریک و البته بسیار سرد تیمز خود را به کیوسکی که چند متر دورتر از اسکله قرار گرفته رسانده و با رفتن به زیر آب، ساعت هوشمند دلخواه خود را از بین مجموعه بر می داشتند.

گرگ راترفورد به عنوان اولین نفر ساعت هواوی واچ جی تی 2 را برنده شد

شرکت هواوی می گوید در این مراسم 35 ساعت هوشمند واچ جی تی 2 به ارزش چندین هزار دلار به برندگان اهدا کرده است. البته با توجه به تعداد کم ساعت ها مسابقه در همان دقایق اولیه برگزاری به اتمام رسید.

«گرگ راترفورد» (Greg Rutherford) دونده بریتانیایی و دارنده مدال طلای المپیک 2012 مسابقه را با شیرجه زدن در آب افتتاح کرد. او در مورد شیرجه زدن در رودخانه تیمز گفت:

«به ورزش های سخت عادت دارم ولی پریدن به داخل آبِ در حال یخ زدن رودخانه تیمز در لنگرگاه ویکتوریا اصلا کاری نیست که بخواهم هر روز انجام دهم؛ اما برای به دست آوردن ساعت هوشمند واچ جی تی 2 این کار را کردم.»

اقدام کمپانی هواوی علاوه بر اینکه جنبه بازاریابی دارد، قابلیت ضدآب بودن هواوی واچ جی تی 2 را هم به رخ می کشد. این ساعت هوشمند تا عمق 50 متری ضدآب بوده و حالت های مختلفی برای ورزش های قایقرانی، ورزش سه گانه (شنا، دوچرخه سواری، دو) و شنا در آن تعبیه شده است.

هواوی واچ جی تی 2 روز 28 شهریور و همزمان با رونمایی از سری میت 30 معرفی شد. این ساعت هوشمند در دو مدل 46 میلیمتری با نمایشگر 1.39 اینچی امولد با رزولوشن 454 در 454 پیکسل و 42 میلیمتری با نمایشگر 1.2 اینچی امولد با رزولوشن 390 در 390 پیکسل موجود بوده و در مجموع از 15 ورزش پشتیبانی می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی