ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار عکس های احتمالا رسمی از گوشی تاشو موتورولا ریزر

«ایوان بلس»، از بزرگ ترین افشاگران دنیای تکنولوژی تصویری در پروفایل توییتر خود منتشر کرده که به نظر می رسد اولین عکس رسمی از گوشی تاشو موتورولا ریزر (RAZR) است. برخلاف رندر این گوشی که ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

«ایوان بلس»، از بزرگ ترین افشاگران دنیای تکنولوژی تصویری در پروفایل توییتر خود منتشر کرده که به نظر می رسد اولین عکس رسمی از گوشی تاشو موتورولا ریزر (RAZR) است.

برخلاف رندر این گوشی که اواخر بهمن 97 منتشر شد، به نظر می رسد با عکسی رسمی از بخش بازاریابی موتورولا طرف هستیم:

اولین تصویر رسمی از گوشی تاشو موتورولا ریزر

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید گوشی تاشو موتورولا ریزر با قسمت پایینی ضخیم، شباهت زیادی به ریزر اصلی دارد. به لطف طراحی تاشو، گرفتن عکس سلفی و معمولی با دوربین جلویی و با تا کردن نمایشگر میسر شده است. اگر به قسمت ضخیم پایین گوشی دقت کنید، فضایی مربع شکل که احتمالاً حسگر اثر انگشت باشد به چشم می خورد.

لحظاتی پس از اینکه افشاگر مورد بحث عکس موتورولا ریزر را در توییترش منتشر کرد، یک سایت آلمانی به نام Mobielkopen عکس های بیشتری از این گوشی و همچنین مشخصات آنرا منتشر کرد.

طبق گزارش سایت آلمانی، گوشی تاشو ریزر از چیپست اسنپدراگون 710، حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی و باتری 2730 میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

تصویر افشا شده از گوشی تاشو موتورولا ریزر

مشخصات فوق را نباید زیاد جدی گرفت ولی نکته جالب چیپست این گوشی است. چیپست های سری 700 اسنپدراگون معمولاً در بازارهای چینی دیده شده اند و به عقیده سایت Engadget تاکنون هیچ اپراتوری در ایالات متحده تلفن هوشمندی با چیپست اسنپدراگون 710 نفروخته است.

برای گوشی تاشو موتورولا ریزر که قرار است در انحصار اپراتور ورایزن (Verizon) باشد، انتخاب این چیپست عجیب است. البته احتمال دارد مدل اروپایی این گوشی (همانند آنچه در پرچمداران سامسونگ مشاهده می شود) با چیپست متفاوتی از مدل اپراتور ورایزن به بازار عرضه شود.

موتورولا به احتمال زیاد در تاریخ 22 آبان در رویدادی در شهر لس آنجلس، گوشی تاشو موتورولا ریزر را معرفی خواهد کرد. این شرکت با ارسال دعوتنامه به اهالی رسانه اشاره هایی هم به این گوشی کرد و گفت که از یک «نماد از نو اختراع شده» رونمایی می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی