ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سگ قهرمان
کسب و کار

توییت تصویر ساختگی از سگ قهرمان حین دریافت مدال افتخار از ترامپ خبرساز شد

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه این هفته تصویری را در توییتر منتشر کرد که خودش را در حال آویزان کردن مدال افتخار به دور گردن سگ قهرمان ارتش نشان می دهد که در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه این هفته تصویری را در توییتر منتشر کرد که خودش را در حال آویزان کردن مدال افتخار به دور گردن سگ قهرمان ارتش نشان می دهد که در جریان عملیات هفته پیش به محل اختفای ابوبکر البغدادی سرکرده کشته شده داعش دچار جراحت شد.

این تصویر که واترمارک یا همان لوگوی شبکه اجتماعی متعلق به وبسایت خبری دیلی وایر را داشت در واقع یکی از عکس های آرشیوی اسوشیتد پرس در سال ۲۰۱۷ بود. در عکس اصلی آقای ترامپ در حال آویختن مدال افتخار به دور گردن جیمز مک کلوگلن از پزشکان بازنشسته ارتش این کشور است که در طول جنگ ویتنام به مداوای سربازان آمریکایی پرداخته است.

آقای ترامپ در هفته گذشته بارها در مورد این سگ که به گزارش نیوزویک نامش کونان است صحبت کرده است و از شجاعت آن در حمله به مخفیگاه البغدادی و زخمی شدنش بعد از انفجار انتحاری رئیس داعش به همراه چند کودک سخن به میان آورده است.

او روز یکشنبه در این باره گفت:

K-9 ما، آنطور که صدایش می کنند، من به او سگ می گویم. یک سگ زیباست، یک سگ باهوش که جراحت دید و [از محل انفجار] بازگردانده شد.

سگ قهرمان

تصویری که در بالا می بینید عکس اصلی است و در آن دونالد ترامپ مشغول انداختن مدال افتخار بر گردن اوست. گفته می شود این پزشک در جریان درگیری بزرگی که سال ۱۹۶۹ میلادی در منطقه Nui Yon Hill واقع در شهر Tam Kỳ ویتنام شکل گرفت زندگی بسیاری از سربازان آمریکایی را نجات داده است. در ادامه ترکش های ناشی از نارنجک و تجهیزات زرهی سبک ارتش ویتنام با او برخورد می کند اما گفته اند که او با وجود زخم هاش باز وارد میدان نبرد می شود تا همرزمانش را نجات دهد.

روز گذشته که خبرنگاری عکس دستکاری شده توسط ترامپ را برای کلوگن ۷۳ ساله ارسال می کند او در مصاحبه ای تلفنی با خبرنگار اظهار داشت که ابدا از این کار ناراحت نشده و به نظرش این احترام ترامپ به مجاهدت های این سگ را نشان می دهد!

اما نگاه کاربران توییتر به این اتفاق هم جالب بود. در ادامه برخی تصاویر منتشر شده از سوی کاربران را مشاهده خواهید کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hamidic
    hamidic | ۱۰ آبان ۱۳۹۸

    خخخخخخخخخخخخخخ

مطالب پیشنهادی