ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین PEN E-PL10 الیمپوس برای شیفتگان اینستاگرام معرفی شد

دوربین جدید الیمپوس به نام PEN E-PL10 با بهره مندی از بلوتوث، وای فای و طیف گسترده ای از فیلترها، تمام آنچه که یک کاربر اینستاگرام برای ایجاد یک اکانت حرفه ای نیاز دارد را ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

دوربین جدید الیمپوس به نام PEN E-PL10 با بهره مندی از بلوتوث، وای فای و طیف گسترده ای از فیلترها، تمام آنچه که یک کاربر اینستاگرام برای ایجاد یک اکانت حرفه ای نیاز دارد را ارائه می کند.

دوربین PEN E-PL10 محصولی جمع و جور و سبک بوده و برای کاربران تازه کار ساخته شده است. دوربین های سری PEN به طراحی شیک و کلاسیک مشهورند و برای آن دسته از کاربران اینستاگرام ساخته شده اند که به دنبال قابلیت هایی فراتر از دوربین تلفن هوشمند خود هستند.

دوربین PEN E-PL10 الیمپوس

دوربین جدید الیمپوس از پردازنده TruePic VIII بهره می برد که در مدل های حرفه ای این شرکت نیز دیده می شود. سازنده وعده داده به لطف این پردازنده عکسبرداری و فیلمبرداری در محیط های کم نور با کمترین نویز همراه خواهد بود. همچنین تعبیه لرزشگیر تصویر درونی، عکسبرداری بدون بلور در شب را به ارمغان می آورد.

دوربین PEN E-PL10 از حسگر 16.1 مگاپیکسلی با تکنولوژی SSWF برخوردار بوده و می تواند تصاویر را پشت سر هم با نرخ 8.6 فریم بر ثانیه ثبت کند. حالت عکسبرداری با فوکوس خودکار از طریق نمایشگر لمسی در دسترس است و به کاربر اجازه می دهد تا فوکوس و فعال کردن شاتر را تنها با یکبار ضربه زدن فعال کند.

دوربین PEN E-PL10

با پایین آوردن نمایشگر لمسی، دوربین به شکل خودکار وارد حالت سلفی شده و عکاسی پرتره را آسان می کند. قابلیتی به نام e-Portrait نیز برای صاف کردن پوست و روشن تر کردن رنگ آن بدون نیاز به ویرایش وجود دارد.

مجموعاً 16 فیلتر در دوربین PEN E-PL10 قرار داده شده که دست کاربر را برای خلاقیت باز گذاشته و می توان به کمک آنها رنگ ها و کنتراست را در تصاویر تغییر داد. امکان تنظیم شدت فیلترها نیز با گزینه Fine Tune وجود دارد. حالت های Multi Exposure و Live Composite نیز برای عکس برداری از ستارگان و چراغ اتومبیل ها در دسترس هستند.

دوربین PEN E-PL10 با لنزهای M.Zuiko سازگار بوده و در رنگ های مشکی، قهوه ای و سفید و با لنز 42-14 میلیمتری EZ Zoom با قیمت 841 دلار از فروشگاه الیمپوس قابل خریداری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Mehran Shams
    Mehran Shams | ۱ آذر ۱۳۹۸

    تو خارج طرف میره بخاطر یه اپلیکیشن دوربین میسازه و کلی هزینه میکنه، تو ایران میزنن زرتی فیلترش میکنن ??‍♂️

  • MrBean
    MrBean | ۳۰ آبان ۱۳۹۸

    دانشگاه که وصل شد. ولی قطع کل اینترنت احمقانه بود. می تونست دانشگاه وصل باشه ویکی پدیا و ژورنال‌ها وصل باشه یا هزار راه عاقلانه دیگه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی