ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

زمان پخش فصل چهارم گرند تور مشخص شد [تماشا کنید]

فصل چهارم گرند تور توسط شبکه آمازون و با اجرای سه مجری محبوب و دوست داشتنی این برنامه یعنی جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند به روی آنتن خواهد رفت. این برنامه در انتهای ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

فصل چهارم گرند تور توسط شبکه آمازون و با اجرای سه مجری محبوب و دوست داشتنی این برنامه یعنی جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند به روی آنتن خواهد رفت. این برنامه در انتهای فصل سوم به پایان راه پخش هفتگی خود آن هم در حضور تماشاچیان رسید.

با این وجود شبکه آمازون و کارگردان این مجموعه یعنی اندی ویلمن خبر از تولید گرند تور فصل چهار آن هم به صورت ویژه برنامه مخصوص هر فصل سال داده بود که در تابستان گذشته نیز تصاویری از ضبط فصل جدید منتشر شد.

گرندتور فصل چهار

حال آمازون رسما زمان پخش فصل جدید که به صورت ویژه برنامه خواهد بود را با منتشر کردن ویدیوی اعلام کرد. 13 دسامبر برابر با 22 آذر زمان انتشار قسمت اول فصل چهارم خواهد بود. این قسمت در ادامه راه سفرهای ویژه این سه مجری محبوب است. پیش از این در قسمت پایانی فصل سوم گرند تور مجریان این برنامه سفر ویژه ای را در مغولستان تجربه کردند.

این بار سفر جدید سه مجری به رودخانه های بین ویتنام و کامبوج آن هم با قایق خواهد بود تا برای اولین بار این سه مجری محبوب به جای وسیله نقلیه چرخ دار با قایق سفر خود را انجام دهند. نام اولین قسمت فصل چهار “Seamen and in their announcement” خواهد بود.

قسمت دوم این فصل در ماداگاسکار ضبط خواهد شد و در بهار 2020 منتشر می شود.

گرند تور

این تنها خبر مربوط به جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند نیست. جیمز می که این روزها فعالیت به نسبت گسترده ای در شبکه های اجتماعی دارد از دومین خودروی جدید خود یعنی تویوتا میرای هیدروژنی رونمایی کرده است.

او پیش از این یک دستگاه تسلا مدل S را خریداری کرده بود. هدف اصلی او از انجام چنین کاری مقایسه و بررسی نسل جدید قواهای محرکه است. در یک طرف تسلا مدل S به عنوان یک خودروی کاملا برقی مجهز به باتری لیتیوم یونی و در طرف دیگر تویوتا میرای به عنوان یک خودروی برقی نوع هیدروژنی که انرژی خود را از مخزن هیدروژن تامین می کند قرار دارد. او قول داده تا پس از ضبط ویژه برنامه فصل چهارم گرندتور ویدیو مقایسه این دو خودرو را منتشر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mehran
    Mehran | ۶ آذر ۱۳۹۸

    خدای سوژه

  • asghar
    asghar | ۶ آذر ۱۳۹۸

    چه خبر خوبی? ? ?

  • javad
    javad | ۶ آذر ۱۳۹۸

    عالی

مطالب پیشنهادی