ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جانی آیو / تیم مدیریتی اپل
کسب و کار

جانی آیو اپل را ترک کرد

نام جانی آیو، طراح مشهور، از صفحه مربوط به تیم مدیریتی اپل حذف شد و به این ترتیب پایان رسمی حضور او در کوپرتینو و همکاری اش با این کمپانی رقم خورد. آیو از سال ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۰

نام جانی آیو، طراح مشهور، از صفحه مربوط به تیم مدیریتی اپل حذف شد و به این ترتیب پایان رسمی حضور او در کوپرتینو و همکاری اش با این کمپانی رقم خورد. آیو از سال ۱۹۹۲ میلادی به اپل ملحق شد و از سال ۱۹۹۶ مدیریت تیم طراحی محصول آن را بر عهده گرفت.

البته آخرین روز حضور جانی آیو در اپل هنوز در هاله ای از ابهام است و کسی نمی داند که دقیقا چه روزی است؛ از سویی، در بیانیه خبری منتشر شده توسط اپل در رابطه با ترک او نیز صرفا اشاره شده که اواخر امسال این اتفاق رخ می دهد. هرچند برخی باور دارند که آیو مدت ها قبل و بعد از آنکه وظیفه طراحی و ساخت پردیس تازه اپل به وی واگذار شد از تیم طراحی محصول این شرکت خارج شده است.

جانی آیو / تیم مدیریتی اپل

البته همانطور که قبلا در خبرها خواندید اپل همچنان مشتری شرکت طراحی آیو با نام LoveFrom خواهد بود. آیو این کمپانی را با مشارکت دوست و همکار قدیمی اش مارک نیوسان پی ریزی کرد.

تیم کوک مدیرعامل اپل در زمان اعلام خبر راه اندازی شرکت آیو اعلام کرد:

اپل از طریق همکاری مستقیمی که با آیو در پروژهای اجرایی خواهد داشت و همچنین بهره گیری از قریحه و ذوق تیمی که آیو در اپل تشکیل داده همچنان از استعداد او در محصولاتش بهره خواهد گرفت. گفتنی است که هم اکنون طراحی نرم افزاری و سخت افزاری اپل در زمره مسئولیت های مدیر ارشد اجرایی اپل یعنی جف ویلیامز است.

به این ترتیب حالا دیگر تمامی نگاه ها به LoveFrom خواهد بود. آیو و نیوسان تاریخچه دور و درازی از همکاری با یکدیگر دارند که از طراحی اپل واچ گرفته تا یک حلقه الماس و درخت کریسمس را شامل می شود. کسی چه می داند شاید یکی از میوه های این همکاری طراحی ماشین اپل باشد که از سال ها قبل شایعه تولید آن مطرح شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Abolfazl Mandi
    Abolfazl Mandi | ۷ آذر ۱۳۹۸

    جانی سینیس ترک نمیکنه کارشو ?

مطالب پیشنهادی