ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

ایران خودرو قیمت دنا پلاس توربو را مجددا افزایش داد – آذر 98

به روز رسانی: آخرین شرایط فروش دنا پلاس توربو و ثبت نام محصولات ایران خودرو جدیدترین قیمت دنا پلاس توربو توسط گروه خودروسازی ایران خودرو ویژه دی ماه 97 اعلام گردید. براساس اطلاعات بدست آمده، قیمت ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۵

به روز رسانی: آخرین شرایط فروش دنا پلاس توربو و ثبت نام محصولات ایران خودرو

جدیدترین قیمت دنا پلاس توربو توسط گروه خودروسازی ایران خودرو ویژه دی ماه 97 اعلام گردید. براساس اطلاعات بدست آمده، قیمت دنا پلاس توربو از تاریخ 13 دی ماه 97 به شرح جدول ذیل تغییر کرده است. بر این اساس به نظر می رسد که ایران خودرو اینبار قیمت محصول خود را نه در انطباق با قیمت های حاشیه بازار، بلکه با توجه به قیمت تمام شده افزایش داده است. چرا که قیمت دنا پلاس توربو در بازار آزاد هم اکنون بیش از 100 میلیون تومان است و به نظر می رسد که قیمت 89 میلیونی بیش از ده درصد با قیمت حاشیه بازار فاصله دارد.

البته این احتمال وجود دارد که پس از باز شدن شرایط فروش دنا پلاس توربو با قیمت جدید، شاهد کاهش قیمت این خودرو در حاشیه بازار باشیم، اما واقعی شدن این فرضیه ارتباط مستقیمی به تیراژ عرضه این خودرو دارد و با توجه به شرایط صنعت خودرو کشور به نظر می رسد که نمی توان چندان به عرضه پر فروش، محصولات ارز بری نظیر دنا توربو امیدوار بود.

جدیدترین قیمت دنا پلاس توربو:

قیمت دنا پلاس توربو

دنا پلاس توربوشارژر از همان پلت فرمی استفاده می کند که سمند از آن بهره می برد. به طور کلی به 4 کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و جانبی، سان روف، چراغ روشن کننده پا درب های جلو Foot lamp، دوربین دید عقب، جا عینکی، طرح جدید سیستم مالتی مدیا مجهز به GPS و بلوتوث، فرمان با کلید های کروز کنترل، کنترل سیستم صوتی و بلوتوث و موبایل،  ترمز دیسکی در جلو و عقب مجهز به ABS و EBD، سنسور عقب، تهویه مطبوع اتوماتیک، صفحه نمایش لمسی مرکزی، آینه های جانبی برقی تاشو و مواردی از این دست از جمله امکانات این خودرو محسوب می شوند.

موتور EF7 TC که پیش از این اولین بار در سورن توربو استفاده شده بود به دنا پلاس راه پیدا کرده است. این موتور با حجم دقیق 1650 cc توانایی تولید حداکثر قدرت 150 اسب بخار در دور 5500 rpm و حداکثر گشتاور 215 نیوتن متر در بازه 2200 تا 4800 rpm را دارا است. جعبه دنده 5 سرعته دستی معمولی نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ های جلویی را در دنا پلاس توربوشارژر دارد.

کورس و قطر کلی پیستون در موتور دنا پلاس توربوشارژر هم بدون تغییر مانده است و همچنان سیستم پاشش سوخت به صورت چند نقطه ای است و از VVT مجهز به شیر کور کن استفاده شده است. مصرف سوخت این خودرو نیز در مصارف خارج شهری 5.7 لیتر و در داخل شهر 7.94 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام شده است. شتاب صفر تا 100 دنا پلاس توربوشارژر در حدود 10 ثانیه اعلام شده است، اما واقعیت این است که برای ثبت چنین رقمی باید فشار زیادی به گیربکس و کلاچ خودرو وارد کرده و با تیکاف بسیار شدید حرکت خود را آغاز کنید که مسلما در صورت تکرار آسیب شدیدی را به خودرو وارد خواهد کرد.

قیمت جدید دنا پلاس توربو اعلام شد - آذر 98 [به روز رسانی]

شرکت ایران خودرو با ارسال دعوتنامه تسویه حساب ویژه مشتریانی که قبلا خودرو دنا پلاس توربو را ثبت نام نموده بودند، قیمت جدید این محصول را مشخص کرد.
دعوتنامه تسویه حساب، برای مشتریانی که قبلا خودرو دنا پلاس توربوشارژ با موعد تحویل آبان 98 را ثبت نام کرده بودند، صادر گردید.
لازم به ذکر است، این قیمت فقط ویژه تسویه حساب "دارندگان حواله" این خودرو است.
جزئیات این دعوتنامه به شرح ذیل است:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Javad Fathi
    Javad Fathi | ۱۲ آذر ۱۳۹۸

    واقعا بعد ده سال ساخت یه ماشین تازه داره یادشون میاد باید قعطات ماشن رو خودشون بسازن:/
    بنظرم تا وقتی لازم نباشه یه دوچرخه داشته باشیم کافیه
    اخه کسی که تنها کاری که با ماشینش میکنه رفتن تا محل کاره واقعا نیازی به ماشین نیست.
    یا کسی که سالی دو بار مسافرت میره براش فرق خیلی زیادی نداره با ماشبن شخصی بره یا با اتوبوس vip
    اینجوری بازار اونا هم کساد میشه
    الودگی هوا هم خوب کم میشه( چون اینجور که پراید کشته میده چند سال دووم نمیاره :/)

  • mfmy
    mfmy | ۱۵ دی ۱۳۹۷

    ینی قشنگ روحانی همتون رو سرگرم مسائل پیش پا افتاده کرده و رفته...قشنگ شب و روز ب هم میپرید غافل ازینکه دزد بزرگ...دروغ گوی قرن...سلطان وعده راحت داره از خصلت ایرانیا استفاده میکنه و هرچی داریم رو چپاول میکنه...دریغ از یه حرف...یه حرکت...یه نگاه موثر از مردم...خوب بلدن چطو بزارنتون سر کار و میلیارد میلیارد پول بچاپن و برن اونبر آب و ب من و تو بخندن...
    خود کرده را تدبیر نیست...۲۴ میلین احمق داشتیم و هنوز هم داریم...پریزیدنت محبوب راست گفت تعداد ۲۴میلین شاغل داریم...منظورش همون رای دهنده هاش بودن ک سر کار رفتن....البته کار اقتصادی نه...اون سر کار رو میگم...بهشون دلالان کالا رو هم اضافه کن...اینه دولت لیبرال و سرمایه داری ک از هاشمی و خاتمی و روحانی و ...ب وجود آمده...مبارکمون باشه

  • Mohammad Amin
    Mohammad Amin | ۱۴ دی ۱۳۹۷

    کاش می‌شد به همین راحتی هم روی حقوق و دستمزد کشید. یا به همین راحتی تعرفه‌ی کار خدماتی رو چند برابر کرد. بالابردن قیمت اون هم توی محصولاتی که به بهانه تولید ملی چند دهه از ورود کالاهای با کیفیت به بازار جلوگیری میکردند و با بستن تعرفه‌های سنگین به اجناس با کیفیت باعث انحصار و عدم ایجاد شدن بازار رقابتی ، جفای بزرگی به 80 میلیون ایرانی است. دست‌کم این حرکت نشون داد که حمایت از محصولات ایرانی و تولید کننده داخلی صرفا برای پر کردن جیب یه عده سودجو هست. حمایت از کالای بی کیفیت جدا از اینکه هیچ پیشرفتی رو بوجود نمیاره در آینده نه چندان دور هزینه های سنگین تری رو هم به اقتصاد و پویایی اون جامعه وارد میکنه. حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی باید در صورتی انجام بشه که محصول کاملا توان رقابتی با مدل مشابه خارجی از نظر کیفیت و پشتیبانی و قیمت داشته باشه. و گرنه باعث ایجاد انحصار میشه. به جای دادن انحصار به کالاها باید ورود مواد اولیه و تجهیزات و کالاها بدون تعرفه گمرکی باشه و ایجاد بازار آزاد که تمامی شرکت‌ها بتونند در اون فعالیت کنند، در اینصورت هست که تولید کننده ایرانی میتونه یاد بگیره تلاش کنه و خودش رو در کلاس جهانی قرار بده.
    ---- اما ...

  • Ahmad
    Ahmad | ۱۴ دی ۱۳۹۷

    آنچنان رونق اقتصادی ایجاد میکنم که به یارانه نیازی نداشته باشید، جیغ بنفش ???????

    • Javad Fathi
      Javad Fathi | ۱۲ آذر ۱۳۹۸

      اون مال ریاست دوره اول بود
      واقعا مگه اینجور نبود؟
      برجام بود تحریما نبودن
      ولی دوره دوم ریاست بدبخت شدیم:/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی