ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لیل باب
کسب و کار

لیل باب دومین گربه محبوب اینترنت در ۸ سالگی از دنیا رفت

لیل باب گربه مشهور که به دلیل چهره بامزه و زبان همیشه بیرونش بسیار محبوب بود، در سن ۸ سالگی مرد. صاحب او در پست اینستاگرامی، مرگ این گربه کوچک را علام کرد و از ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

لیل باب گربه مشهور که به دلیل چهره بامزه و زبان همیشه بیرونش بسیار محبوب بود، در سن ۸ سالگی مرد. صاحب او در پست اینستاگرامی، مرگ این گربه کوچک را علام کرد و از او به دلیل تغییرات مثبتی که در جامعه حیوانات ایجاد کرده بود، تقدیر به عمل آورد.

لیل باب (Lil Bub) گربه‌ای بامزه بود به که بیماری کوتولگی گربه‌سانان دچار شده بود. این بیماری باعث می‌شد که او برای همیشه مانند یک بچه گربه بماند. علاوه بر آن، لیل باب نوعی جهش ژنتیکی داشت که نمی‌توانست دندان در بیاورد. از همین رو زبان او همیشه بیرون بود، که اتفاقا بسیار هم بامزه است. علاوه بر این، لیل باب همواره یکی از محورهای آزمایشات جهش‌های ژنتیکی نیز به حساب می‌آمد و در یکی از انجمن‌های خیریه برای حیوانات نیازمند، بالغ بر ۷۰۰ هزار دلار جمع‌آوری کرده بود.

لیل باب

با این حال، این گربه کوچک، فعالیت‌های جانبی دیگری هم داشت. او در یک موزیک ویدیو به همراه اسنوپ داگ حضور یافت و حتی آلبومی به نام «Run The Jewels 2» نیز تماما با صدای این گربه ریمیکس شده بود. در ادامه فعالیت‌های موسیقیایی وی، لیل باب آلبومی تحت نام «Science & Magic: A Soundtrack to the Universe» نیز منتشر کرد که مورد تحسین همگان نیز قرار گرفت.

البته لیل باب از همان اولین بار که عکسش در اینترنت منتشر شد، لبخند بر لبان همگان آورد و بعد‌های صاحب او مایک بریداوسکی (Mike Bridavsky)، لباس‌، پیکسل، ماگ و دیگر چیزهایی که عکس لیل باب روی آن‌ها بود را به فروش رساند. جالب است بدانید که حساب کاربری این گربه بامزه در اینستاگرام ۲.۴ میلیون دنبال کننده دارد و علاوه بر این، حساب او توسط اینستاگرام نیز تایید شده است.

با این حال لیل باب به همراه دیگر گربه‌های معروف مانند گرامپی کت، یکی از دلایلی شادی مردم در چند سال اخیر بودند. در همین رابطه بریداوسکی در پست اینستاگرام خود گفته است:

من برای همیشه مفتخر هستم که تو من را به عنوان مراقب خود برگزیدی، لطفا به همه ما در رویاهایمان سر بزن. دمت گرم باب.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir1995
    Amir1995 | ۱۲ آذر ۱۳۹۸

    اجازه هست بگم خبر یکم زرده ؟!

    • کورش چایچی
      کورش چایچی | ۱۲ آذر ۱۳۹۸

      آره امیر جان. چه اشکالی داره. ما در دیجیاتو با آغوش باز پذیرای نظرات کاربران فعال و عزیزی مثل شما هستیم.

مطالب پیشنهادی