ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بهترین بازی با ژانر ترکیبی در سال 2019 را شما انتخاب کنید

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال جاری میلادی نوبت به این رسیده که مروری داشته باشیم بر بهترین بازی‌های سال. همانطور که در لیست نامزدهای بهترین بازی‌های سال 2019 دیدید، بهترین‌های امسال را در ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال جاری میلادی نوبت به این رسیده که مروری داشته باشیم بر بهترین بازی‌های سال. همانطور که در لیست نامزدهای بهترین بازی‌های سال 2019 دیدید، بهترین‌های امسال را در ۱۰ دسته‌بندی کلی جای داده‌ایم و فارغ از ژانربندی‌های سنتی، دسته‌بندی‌هایمان را به گونه‌ای انتخاب کردیم که بهترین ویژگی‌های بهترین عناوین امسال را در بر بگیرند.

هفتمین دسته‌بندی در لیست ما، «بهترین بازی با ژانر ترکیبی» در میان عناوین سال 2019 است. در چند سال اخیر شاهد انبوهی از بازی‌های موفق بوده‌ایم که برخی از تثبیت‌شده‌ترین ژانرها را با یکدیگر درآمیخته‌اند و به یک خروجی بی‌نظیر رسیده‌اند.

تحریریه ویجیاتو در بررسی‌های خود ۵ بازی را لایق قرارگیری در دسته‌بندی بهترین بازی با ژانر ترکیبی دانست: بازی ایرانی Children of Morta ،Cadence of Hyrule ،Control ،Creature in the Well و Star Wars Jedi: Fallen Order.

نتیجه رای‌گیری،‌ در روز ۲۷ آذرماه و همزمان با اعلام برنده این دسته‌بندی از نگاه تحریریه ویجیاتو اعلام خواهد شد. در نهایت برای انتخاب بهترین بازی با ژانر ترکیبی و شرکت در قرعه‌کشی یک نسخه فیزیکی از بهترین بازی سال به انتخاب کاربران، به ویجیاتو سر بزنید.

بهترین بازی با ژانر ترکیبی در سال 2019 را شما انتخاب کنید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی