ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایده جدید DJI برای ساخت پهپادی که پرواز نمی کند

DJI طیف وسیعی از انواع پهپاد و گیمبال را تولید می کند اما این محصولات یا در دست نگه داشته می شوند یا در آسمان سیر می کنند. با این حال طبق آنچه در اسناد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ دی ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

DJI طیف وسیعی از انواع پهپاد و گیمبال را تولید می کند اما این محصولات یا در دست نگه داشته می شوند یا در آسمان سیر می کنند. با این حال طبق آنچه در اسناد پتنت منتشر شده در وبسایت ویبو آمده شرکت چینی مورد بحث ظاهرا برنامه هایی برای ساخت پهپادهای زمینی دارد. این اسناد نوعی وسیله یکپارچه محکم و زمینی را نشان می دهند که به یک سیستم تعلیق پیچیده و دقیق برای نگهداری دوربین مجهز شده است. گفته می شود DJI قصد طراحی این سیستم را در پاسخ به پلتفرم دوربین زمینی Freefly ساخت شرکت Tero دارد.

اما برخلاف Freefly دستگاه ساخته شده توسط DJI درست مانند محصولات Mavic و شرکتهای دیگر، دوربین و لرزشگیر مختص به خود را دارد. در عین حال سیستم تعلیق این محصول نیز برد بالایی دارد که امکان حرکت آرام آن روی سطوح نسبتا سخت و خشن را ممکن می کند.

با در نظر داشتن آنچه گفته شد این سیستم وزن بسیار کمی دارد و کار کردن با آن نیز بسیار ساده است. در مقابل اما Freefly وسیله ای بسیار بزرگ است که می توان از آن برای حمل دوربین های بسیار سنگین RED در کنار لرزشگیر استفاده کرد.

این سیستم های دوربین می توانند عکس های سطح زمین بسیار زیبایی از سوژه های خود بگیرند که انجام چنین کاری از عهده درون ها خارج است. بنابراین کاملا عقلانی به نظر می رسد اگر DJI چنین ایده ای را تبدیل به یک محصول کند. در هر حال نباید از یاد برد که پتنت ها همیشه هم به محصول تبدیل نمی شوند و گاهی در حد همان ایده باقی میمانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی