ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ویدیویی: در نهمین رویداد سالانه چارگون چه گذشت؟

نهمین گردهمایی سالانه چارگون در مرکز همایش‌های برج میلاد در حالی برگزار شد که ۱۵۰۰ نماینده از مشتریان این شرکت در آن حاضر شدند تا با جدیدترین دستاوردهای نرم‌افزاری برای پلتفرم «دیدگاه» آشنا شوند. در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ دی ۱۳۹۸ | ۱۷:۲۲

نهمین گردهمایی سالانه چارگون در مرکز همایش‌های برج میلاد در حالی برگزار شد که ۱۵۰۰ نماینده از مشتریان این شرکت در آن حاضر شدند تا با جدیدترین دستاوردهای نرم‌افزاری برای پلتفرم «دیدگاه» آشنا شوند.

در این رویداد «فرزاد رحمانی»، مدیرعامل و «شاهین طبری»، رییس هیات مدیره چارگون اعلام کردند که این شرکت اکنون با ۱.۵ میلیون کاربر، بزرگ‌ترین جامعه کاربران اتوماسیون اداری را در کشور دارد.

اگرچه پلتفرم دیدگاه، که مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای مختلف است با آپدیت‌های رنگارنگ در این رویداد روبه‌رو شد و مدیران چارگون خبر از یکپارچگی بیشتر میان سرویس‌های این پلتفرم دادند، اما در این میان ۳ نرم افزار جدید نیز از سوی چارگون برای آن نیز رونمایی شد.

نرم‌افزارهای «درآمد»، «اسناد» و «جذب و استخدام»، اعضای جدید پلتفرم دیدگاه بودند که هر کدام قرار است یک مشکل کلیدی را برای سازمان و شرکت‌ها حل کند.

از سوی دیگر نکته مهمی که به آن اشاره شد، آغاز هوشمندسازی اتوماسیون اداری و اتوماتیک شدن برخی از فرآیندهای آن بود؛ یک گام اولیه در این زمینه که قرار است در ادامه، با هوش مصنوعی ترکیب و غنی‌تر شود.

در این گزارش ویدیویی، می‌توانید مهم‌ترین بخش‌های رویداد سالانه چارگون را ببینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی