ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طرح‌های مفهومی سامسونگ برای CES ۲۰۲۰؛ از تایپ بدون دست تا اسکنر پوست سر

نمایشگاه ۲۰۲۰ CES به زودی برگزار می‌شود و سامسونگ هم مثل همیشه با دستی پر به این نمایشگاه خواهد آمد. طبق روال سال‌های گذشته، این کمپانی با پروژه‌هایی جالب که از دل بخش C-Lab سامسونگ بیرون ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۸ دی ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۵

نمایشگاه ۲۰۲۰ CES به زودی برگزار می‌شود و سامسونگ هم مثل همیشه با دستی پر به این نمایشگاه خواهد آمد. طبق روال سال‌های گذشته، این کمپانی با پروژه‌هایی جالب که از دل بخش C-Lab سامسونگ بیرون آمده است، از علاقه‌مندان میزبانی خواهد کرد. با ما همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به چند پروژه جذاب و مفهومی این کمپانی محبوب کره‌ای.

SlefieType

سامسونگ

احتمالا کاربردی‌ترین پروژه‌ای که از C-Lab بیرون خواهد آمد، سلفی تایپ (SelfieType) است. این پروژه که از نامش هم پیداست، به کمک دوربین سلفی گوشی کاربر و هوش مصنوعی، می‌تواند حرکات انگشتان دست را تفسیر کرده و آن‌ها را به نوشته تبدیل کند. در نتیجه اگر سری بعدی که خواستید پاسخ دوستتان را بدهید و دستانتان هم چرب بود، می‌توانید با نوشتن پاسختان روی هوا، جواب دوستتان را به سادگی بدهید.

‌Beacon

سامسونگ

این کمپانی کره‌ای به فکر سلامت و ریزش موی کاربران نیز بوده و از همین رو پروژه بیکان را تعریف کرده است. بیکان متشکل از یک دستگاه دستی، هوش مصنوعی و برنامه موبایل است. این دستگاه با اسکن پوست سر، می‌تواند پوست مرده، چگالی فولیکول مو و دیگر ویژگی‌های موی کاربران را تشخیص دهد و بهترین راه‌حل درمان را برای آن‌ها ارائه کند. همچنین کاربران می‌توانند روند پیشرفت را مشاهده کنند تا دوباره به ریزش مو دچار نشوند.

Hyler

سامسونگ

این محصول، یک هایلایتر هوشمند است که نوشته‌های پرینت شده را به نسخه‌های قابل جستجوی دیجیتالی تبدیل می‌کند.

‌SunnySide

سامسونگ

این دستگاه پنجره‌ای شکل، با تولید نور خورشید مصنوعی که با گذر زمان تغییر می‌کند، ویتامین D ضروری بدن را تامین می‌کند بدون آنکه ضررهای اشعه ماورای بنفش را به همراه داشته باشد.

Ultra V

سامسونگ

این دستگاه با تلفیق سرویسی مشخص و سنسور می‌تواند اشعه‌های UV را ردیابی کند و کاربران را از شرایط سلامت پوستشان آگاه سازد.

اما این‌ها تنها نواوری‌های این کمپانی کره‌ای نیستند. C-Lab با پشتیبانی از توسعه‌دهندگان خارجی و استارتاپ‌ها، پروژه‌های دیگری را نیز معرفی کرده است که در ادامه می‌بینیم.

PiBo

سامسونگ

این استارتاپ، ربات انسان‌نمایی توسعه داده است که می‌تواند اطلاعاتی را بر اساس دیالوگ‌های ساده و حالات چهره به کاربر بدهد.

FITT

سامسونگ

این سرویس برای کاربران تمرین‌های شخصی‌سازی شده روزانه تولید می‌کند که می‌تواند بیماری‌ها را بر اساس تست‌های کاردیو، قدرت عضلات و وضعیت بدن تشخیص دهد.

Vtouch

سامسونگ

این دستگاه به کمک ردیابی چشم‌ها و دست‌ها می‌تواند خانه‌ها و ماشین‌های هوشمند را کنترل کند.

Smoothy

سامسونگ

این برنامه یک اپ تماس تصویری است با این تفاوت که به جای زنگ خوردن، تماس در حالت بی‌صدا صورت می‌گیرد تا کاربر تحت شرایط مطلوب به تماس دریافتی پاسخ دهد.

مشابه آنچه که در گذشته رخ داده، احتمال می‌رود که بعضی از این ایده‌ها و دستگاه‌های اولیه، به محصول نهایی تبدیل شوند، البته موفقیت‌آمیز بودن آن‌ها بحث دیگری است. با این حال، اگر نگران پروژه‌های C-Lab بوده‌اید، می‌توانید مطمئن باشید که این بخش از کمپانی سامسونگ، همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی