ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

مراسم تحویل چری آریزو 6 به مشتریان توسط مدیران خودرو برگزار شد

شرکت مدیران خودرو طی همایش در هتل ارم با حضور مالکان خودروی چری آریزو 6 به عنوان جدیدترین سدان این شرکت، از مالکان خودروها تقدیر و برخی خودروهای جدید را نیز به مشتریان تحویل داد. ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۵
شرکت مدیران خودرو طی همایش در هتل ارم با حضور مالکان خودروی چری آریزو 6 به عنوان جدیدترین سدان این شرکت، از مالکان خودروها تقدیر و برخی خودروهای جدید را نیز به مشتریان تحویل داد. تحویل چری آریزو 6 در شرایطی توسط مدیران خودرو انجام می شود که بسیاری از شرکت های دیگر در تامین قطعات یدکی و تحویل خودرو به مشتریان دچار مشکل هستند.
تحویل چری

در این همایش جواد اکبری قائم مقام معاونت فروش شرکت مدیران خودرو ضمن تشکر از مشتریان بابت انتخاب آریزو6 به عنوان سدان لوکس مدیران خودرو به نکاتی در مورد این خودرو به لحاظ ویژگی های خاص طراحی و فنی آن اشاره کرد.در ادامه بابک صدرایی مسئول بازاریابی شرکت مدیران خودرو به معرفی خودرو آریزو6 و امکانات رفاهی – ایمنی این خودرو پرداخت. چری آریزو6 با موتور 1.5 لیتری توربو توان تولید 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن در متر را دارد.

تحویل چری
طراحی این خودرو مشابه خودروهای روز اروپایی است و نمای داخل آن یادآور خودروهای به روز و لوکسی چون محصولات آئودی و رنجرور می باشد.
آریزو6 با امکاناتی ایمنی چون ایربگ های جانبی و پرده ای، سیستم های پایداری الکترونیکی، کنترل ضد لغزش، کنترل در سر بالایی، و همچنین امکانات رفاهی چون اتوهلد، سیستم ترمز پارک برقی، دوربین 360 درجه و... به عنوان یک سدان کامل و مجهز به بازار ایران عرضه شده است.

تحویل چری

همچنین نوروزیان مسئول شبکه خدمات نیز در مورد دفترچه راهنمای این خودرو ونکات مهم آن، گارانتی 5 سال یا 150000 کیلومتر به همراه 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان و همچنین درباره اپلیکیشن خدمات پس از فروش مدیران خودرو که به زودی رونمایی می شود توضیحاتی ارائه کرد.

تحویل چری

گفتنی است که چری آریزو 6 در نبود رقبای وارداتی نظیر کیا سراتو و هیوندای النترا، در نقش یک سدان سایز متوسط خانوادگی در بازار ظاهر می شود و با قیمتی درحدود 410 میلیون تومان (براساس آخرین بیانیه فروش مدیران خودرو) می تواند انتخاب قابل تاملی نسبت به رقبای وارداتی باشد که اخیرا نیز افزایش قیمت عجیب و غریبی را تجربه کرده اند.

تحویل چری

تحویل چری آریزو 6 براساس برنامه ریزی های قبلی و تامین قطعات یدکی این خودرو به همران تجربه بالا و نمایندگی های گسترده در سرتاسر کشور باعث شده تا شماری از مشتریان با صرف نظر از خودروهای وارداتی گران قیمت، به خرید خودروهای چینی نظیر آریزو 6 ترغیب شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی