ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی P40 لایت
تکنولوژی

هواوی P40 لایت معرفی شد؛ دوربین چهارگانه و چیپست قدرتمند

سری هواوی P40 قرار است هفتم فرودین سال آینده و طی رویدادی در پاریس معرفی می شود اما کمپانی چینی یکی از اعضای این خانواده را بی سر و صدا رونمایی کرده است. این گوشی که ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سری هواوی P40 قرار است هفتم فرودین سال آینده و طی رویدادی در پاریس معرفی می شود اما کمپانی چینی یکی از اعضای این خانواده را بی سر و صدا رونمایی کرده است.

این گوشی که هواوی P40 لایت نام دارد، در واقع همان نوا SE 6 است که دو ماه قبل در چین معرفی شده بود. P40 لایت با دوربین چهارگانه و چیپستی قدرتمند ۲۹۹ یورو قیمت گذاری شده است.

گوشی جدید هواوی میزبان نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع IPS LCD است که رزولوشن ۲۳۱۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را به ارمغان می آورد. در گوشه بالای این پنل حفره ای برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

هواوی P40 لایت

چیپست ۷ نانومتری کرین ۸۱۰ به کار رفته در این موبایل رقیب مستقیم اسنپدراگون ۷۳۰ است اما برخلاف آن توانایی پشتیبانی از فیلمبرداری 4K را ندارد. این چیپست به یک پردازنده ۸ هسته ای مجهز شده که دو هسته Cortex-A76 با کلاک ۲.۲۷ گیگاهرتز و ۶ هسته کم مصرف تر Cortex-A55 با سرعت کلاک ۱.۸۸ گیگاهرتز را شامل می شود. در کنار این تراشه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته اند.

دوربین اصلی P40 لایت چهارگانه بوده و شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو می شود.

هواوی P40 لایت از نظر نرم افزاری به رابط کاربری EMUI 10 بر پایه اندروید ۱۰ مجهز شده اما به واسطه تحریم ها از اپ ها و سرویس های گوگل محروم است. این گوشی در عوض از سرویس ها و اپ گالری هواوی بهره می برد که به گفته سازنده پس از پلی استور و گوگل پلی سومین مارکت بزرگ اپ در دنیا است.

تامین انرژی بر عهده باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار دارد که به لطف شارژ سریع ۴۰ واتی به سرعت پر می شود. ظرفیت باتری و توان شارژر دقیقا با پرچمدارهای پی ۳۰ پرو و میت ۲۰ پرو برابری می کند.

هواوی P40 لایت در سه رنگ مشکی، سبز و گرادیان صورتی و با قیمت ۲۹۹ یورو به بازار راه پیدا می کند. این گوشی از دوشنبه همین هفته در اسپانیا و طی روزهای آینده در کشورهای دیگر عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی