ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کره‌جنوبی موجودی ماسک داروخانه‌ها را با اپ به مردم اطلاع می‌دهد

دولت کره جنوبی آمار فروش ماسک را به صورت عمومی منتشر کرد تا برنامه نویسان بتوانند اپلیکیشنی را توسعه دهند که مردم را از موجودی انبار داروخانه های این کشور مطلع می کند. دولت کره ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

دولت کره جنوبی آمار فروش ماسک را به صورت عمومی منتشر کرد تا برنامه نویسان بتوانند اپلیکیشنی را توسعه دهند که مردم را از موجودی انبار داروخانه های این کشور مطلع می کند. دولت کره جنوبی امیدوار است با این کار از تشکیل صف های طولانی در مقابل داروخانه ها و شکایت مردم از کمبود ماسک به دلیل شیوع بیماری کووید 19 جلوگیری کند.

«Jang Seokyoung»، معاون وزیر علم، فناوری اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی در نشستی خبری که روز چهارشنبه برگزار شد، اعلام کرد دولت کره جنوبی می توانست اپلیکیشن موجودی ماسک داروخانه های این کشور را خودش بسازد، ولی معتقد است همکاری با بخش خصوصی به فراهم آوری خدمات بهینه‌تر و نوآورانه‌تر منجر می شود که در نهایت به خدمت رسانی بهتر به مردم کره منتهی می شود.

از روز دوشنبه شهروندان کره به خاطر محدودیت اعمال شده از سوی دولت این کشور، فقط می توانند دو بار در هفته از داروخانه ها ماسک بخرند.

حدود 23 هزار داروخانه در کره جنوبی ماسک می فروشند که از این تعداد 22 هزار داروخانه با انتشار موجودی انبار خود موافقت کرده اند. اطلاعات داروخانه هایی که از انتشار موجودی انبار خود خودداری کرده اند، در اپلیکیشن نمایش داده نخواهد شد. تاکنون ده توسعه دهنده با استفاده از داده های منتشر شده، اپلیکیشن ساخته اند و قرار است در آینده توسعه دهندگان بیشتری از داده ها استفاده کنند.

«ناور» (Naver)، بزرگ ترین موتور جستجوی کره جنوبی و «کاکائو» (Kakao)، بزرگ ترین اپلیکیشن چت این کشور نیز از داده ها جهت نمایش موجودی ماسک داروخانه ها در اپلیکیشن های نقشه خود استفاده خواهند کرد.

شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی سبب شده تا غول های فناوری این کشور یعنی ال جی و سامسونگ تولید خود را موقتاً متوقف کرده و برخی از کارخانه های خود را از ترس مبتلا شدن کارگران به ویروس تعطیل کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی