ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ گلکسی A31 با دوربین چهارگانه و باتری پرظرفیت معرفی شد

سامسونگ امروز گوشی گلکسی A31 را معرفی کرد تا بازار میان رده های اقتصادی را کمی جذاب تر کند. این گوشی در مقایسه با همتایش یعنی گلکسی M31 کمی باریک تر و جمع و جور ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۵ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

سامسونگ امروز گوشی گلکسی A31 را معرفی کرد تا بازار میان رده های اقتصادی را کمی جذاب تر کند. این گوشی در مقایسه با همتایش یعنی گلکسی M31 کمی باریک تر و جمع و جور تر است چون نمایشگر کشیده تری دارد. همچنین حسگر اثر انگشت این گوشی زیر نمایشگر تعبیه شده است.

نمایشگر 6.4 اینچی این گوشی از پنل سوپر امولد با رزولوشن +1080p بهره می برد و ناچ قطره ای بالای آن، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. نسبت تصویر 20:9 باعث شده تا گلکسی A31 اندکی باریک تر و سبک تر از گلکسی M31 باشد.

دوربین چهارگانه پشت دستگاه اما تفاوت زیادی با سری M ندارد: دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی (ضریب اف 2.0)، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی (زاویه 123 درجه)، دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو، و دوربین 5 مگاپیکسلی عمق سنج.

سامسونگ اطلاعات زیادی در مورد چیپست این گوشی ارائه نکرده اما اطلاعات موجود، از بکارگیری چیپست مدیاتک هلیو P65 در گلکسی A31 حکایت دارند. پردازنده این چیپست از دو هسته کورتکس A75 برای پردازش سنگین بهره می برد. مدل پایه این گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود اما می توانید مدل 6/128 گیگابایتی را نیز خریداری کنید. درگاه حافظه microSD با پشتیبانی از کارت های 512 گیگابایتی نیز در این گوشی تعبیه شده است.

سامسونگ گلکسی A31 از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و از شارژ سریع 15 واتی از طریق درگاه USB-C پشتیبانی می کند. رنگ بندی این گوشی نیز مشکی، آبی، قرمز و سفید اعلام شده اما هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه آن در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Pedram php
    Pedram php | ۵ فروردین ۱۳۹۹

    مدیاتک کم کم داره میترکونه. حداقل تو گوشی های میان رده خیلی خیلی خوب داره عمل میکنه.

مطالب پیشنهادی